Předmět Marketing (FP-KmarP)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-KmarP - Marketing, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|---|---|---|
Marketing - Test - Otázky z minulých let | Zadání testů | 30.05.2018 21:28 | 61 |
Marketing - Tahák | Tahák | 30.05.2018 21:28 | 25 |
Marketing - Tahák ke zkoušce | Tahák | 30.05.2018 21:28 | 31 |
Marketing - zápisky ze cvik | Zápisky z hodin | 30.05.2018 21:28 | 27 |
Marketing - Zápočet | Zadání testů | 30.05.2018 21:28 | 33 |
Marketing - ZM - Výcuc | Zápisky z hodin | 30.05.2018 21:28 | 21 |
Test z marketingu - Vypracované otázky | Zadání testů | 30.05.2018 21:28 | 36 |
Další informace
Cíl
Cílem předmětu je poskytnout studentům základní znalosti z oblasti marketingu a vést je k pochopení nutnosti využití marketingových principů při řízení odborných činností/ útvarů ve firmě.
Osnova
mentioned parts1. Východiska pro uplatnění marketingu v našich podmínkách2. Prvky marketingového mixu (výrobek, cena, distribuce, komunikace)3. Uplatnění marketingu v různých oblastech (služby, neziskový sektor, profesionální a amatérský sport) apod.
Literatura
KAŇOVSKÁ, Lucie a David Schüller. Základy marketingu. Studijní text pro bakalářské obory. 2. vyd. Brno: CERM, 2015. 131 s. ISBN 978-80-214-5107-0. (CS)BOUČKOVÁ, J. A KOL: MARKETING. PRAHA, C.H.BECK,2003 (CS)KOTLER, P.: MARKETING MANAGEMENT. PRAHA, MANAGEMENT PRESS, 2001 (CS)
Požadavky
Předpokládá se znalost základních ekonomických kategorií.
Garant
Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D.
Vyučující
Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D.Ing. Pavel Mráček, Ph.D.