Předmět Politická komunikace v jihoslovanském prostoru (BKA123)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu BKA123 - Politická komunikace v jihoslovanském prostoru, Filozofická fakulta, Masarykova univerzita (MU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|---|---|---|
Analýza předvolebních plakátů | Neznámý | 27.11.2018 11:14 | 0 |
esej HDZ | Neznámý | 11.11.2018 22:40 | 0 |
Politická komunikace v českém a jihoslovanském prostoru - zápis z hodin | Neznámý | 11.11.2018 22:43 | 0 |
Další informace
Cíl
Cílem předmětu je podat základní přehled o politické komunikaci v jihoslovanském prostoru (s akcentem na Bulharsko).
Osnova
1. Úvod do problematiky, politolingvistika a její vývoj2. Vývoj politické komunikace v jihoslovanského prostoru3. Neverbální komunikace v politické sféře4. Parlamentní volby - klipy, billboardy, programy a jejich politolingvistická analýza5. Prezidentské volby - klipy, billboardy, programy a jejich politolingvistická analýza6. Jazykové portréty vybraných politiků7. Aktuální problémy politické komunikace v jihoslovanském prostoru
Literatura
PRODANOV, Vasil. Bălgarskijat parlament i prehodăt. Sofija, 2009. ISBN 978-954-28-0352-2.BOTEVA, Marieta Georgieva. Političeskata komunikacija v retoričeskite diskursi. Veliko Tărnovo, 2013. ISBN 978-954-524-895-5.RUMENČEV, Veličko Rumenčev. Neverbalnata komunikacija v publičnata reč i delovoto obštuvane. Sofija, 2006. ISBN 954-07-2384-1.MAVRODIEVA, Ivanka Todorova. Političeskata retorika v Bălgarija: Ot mitingite do WEB 2.0 (1989 - 2012). Sofija, 2012. ISBN 978-954-326-176-5.MILANOV, Vladislav Ognjanov. Ezikovi portreti na bălgarski politici: čast I. Sofija, 2012. ISBN 978-954-07-3323-4.EIBL, Otto a Jozef JANOVSKÝ . Marketing politických kampaní. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012. 140 s. ISBN 978-80-210-5821-7. infoEIBL, Otto , Roman CHYTILEK , Anna MATUŠKOVÁ , Barbora PETROVÁ , Radovan BRTNÍK , Miloš GREGOR , Lenka HRBKOVÁ , Silvia HUDÁČKOVÁ , Oto KÓŇA , Marcela KRÁLIKOVÁ , Alena MACKOVÁ , Eva PAVLOVÁ , Tomáš ŠKRHA a Michal ŽIŽLAVSKÝ . Teorie a metody politického marketingu. 1. vyd. Brno: CDK, 2012. 341 s. mimo edici. ISBN 978-80-7325-281-6. infoFIALA, Petr , Jan HOLZER a Maxmilián STRMISKA . Politické strany ve střední a východní Evropě. Ideově-politický profil, pozice a role politických stran v postkomunistických zemích. Brno: Masarykova univerzita, 2002. 200 s. Svazek 1. ISBN 80-210-3036-4. info
Garant
Mgr. Pavel Krejčí, Ph.D.
Vyučující
Mgr. Bc. Nela Martinková