Diagnostická činnost vybraného žáka - portfoliový úkol se sebehodnocením
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
Pedagogická diagnostika
Portfoliový úkol – diagnostická činnost v praxi
Obor studia: Učitelství matematiky pro základní školy
Učitelství přírodopisu pro základní školy
Forma studia: magisterské navazující prezenční dvouoborové
Školní rok: 2017/2018 (semestr: podzim 2017)
Jméno studenta: Bc. Daniel Sikora (UČO 430 115, skupina SZ6046/03)
Sebehodnocení
5
4
3
2
1
N
Velmi
úspěšně
Úspěšně
Průměrně
Částečně
neúspěšně
Zcela
neúspěšně
Kritérium
nelze použít
Používám terminologi PD
4
Volím vhodné metody a nástroje k cílům
diagnostické činnosti
5
Provádím sběr adekvátních dat
5
Vyhodnocuji a interpretuji získaná data
5
Formuluji zjištění (diagnózu) a možná
opatření
4
Formální úprava práce
5
Peer-assessment
5
4
3
2
1
N
Velmi
úspěšně
Úspěšně
Průměrně
Částečně
neúspěšně
Zcela
neúspěšně
Kritérium
nelze použít
Používá terminologi PD
5
Volí vhodné metody a nástroje k cílům
diagnostické činnosti
5
Provádí sběr adekvátních dat
5
Vyhodnocuje a interpretuje získaná data
5
Formuluje zj
ištění (diagnózu) a možná
opatření
4
Formální úprava práce
5
Diagnostika žáka
Zadání práce:
Vyberete si jednoho žáka třídy, ideálně žáka s obtížemi při učení, v chování,
nebo i žáka nadaného a realizujte diagnostickou činnost dle následujícího
postupu:
1. Zjistěte si informace k vybranému žákovi od učitele, třídního učitele, popř.
pracovníků školního poradenského pracoviště.
2. Charakterizujte žáka, jeho obtíže a uveďte důvod, proč jste si ho vybrali.
3. Zformulujte cíl diagnostické činnosti.
4. K danému cíli zvolte vhodné metody diagnostické činnosti: vyberete si minimálně
tři metody, které použijete a doložíte sběr dat.