Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Diagnostická činnost vybraného žáka - portfoliový úkol se sebehodnocením

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.27 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

Pedagogická diagnostika 

Portfoliový úkol – diagnostická činnost v praxi 

 
 
 
 
Obor studia: Učitelství matematiky pro základní školy 
 

Učitelství přírodopisu pro základní školy 

Forma studia: magisterské navazující prezenční dvouoborové 
              
 
 
Školní rok: 2017/2018 (semestr: podzim 2017) 
 
 
Jméno studenta: Bc. Daniel Sikora (UČO 430 115, skupina SZ6046/03) 
 
 
 

Sebehodnocení 

5 

4 

3 

2 

1 

N 

Velmi 

úspěšně 

Úspěšně  

Průměrně 

Částečně 

neúspěšně 

Zcela 

neúspěšně 

Kritérium 

nelze použít 

Používám terminologi  PD 

Volím vhodné metody a nástroje k cílům 
diagnostické činnosti 

Provádím sběr adekvátních dat 

Vyhodnocuji a interpretuji získaná data 

Formuluji zjištění (diagnózu) a možná 
opatření 

Formální úprava práce 

Peer-assessment 

5 

4 

3 

2 

1 

N 

Velmi 

úspěšně 

Úspěšně  

Průměrně 

Částečně 

neúspěšně 

Zcela 

neúspěšně 

Kritérium 

nelze použít 

Používá terminologi  PD 

Volí vhodné metody a nástroje k cílům 
diagnostické činnosti 

Provádí sběr adekvátních dat 

Vyhodnocuje a interpretuje získaná data 

Formuluje zj

ištění (diagnózu) a možná 

opatření 

Formální úprava práce 

Diagnostika žáka 

 
Zadání práce: 

Vyberete si jednoho žáka třídy, ideálně žáka s obtížemi při učení, v chování, 

nebo i žáka nadaného a realizujte diagnostickou činnost dle následujícího 

postupu: 

1.  Zjistěte si informace k vybranému žákovi od učitele, třídního učitele, popř. 

pracovníků školního poradenského pracoviště. 

2.  Charakterizujte žáka, jeho obtíže a uveďte důvod, proč jste si ho vybrali. 
3.  Zformulujte cíl diagnostické činnosti. 
4.  K danému cíli zvolte vhodné metody diagnostické činnosti: vyberete si minimálně 

tři metody, které použijete a doložíte sběr dat.  

Témata, do kterých materiál patří