Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Zpráva z praxe - BKR ČR, s.r.o.

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (33.55 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Vysoké učení technické v Brně

Fakulta Podnikatelská

Zpráva z praxe

BKR ČR, s.r.o.

Pavel Němec

3. ročník

obor: ekonomika podniku

2014/2015

Obsah

1. Obsah 2

2. Základní údaje o firmě 3

3. Organizační struktura 3

4. Informační systém ve firmě 4

5. Průběh zpracování zakázky 4

6. SWOT analýza 5

7. Financování společnosti 7

8. Nejčastější problémy při provozu 7

9. Moje pracovní činnost ve firmě 8

10. Cíle řešení bakalářské práce 9

11. Informační zdroje k bakalářské práci 9

Základní údaje o firmě

  1. Název firmy

BKR ČR, s.r.o.

  1. Sídlo firmy

Tovární 2

Vyškov

PSČ 682 01

  1. Základní informace

Společnost BKR ČR, s.r.o. působí na českém trhu od roku 1995. Zabývá se výrobou doplňků pro střešní plastová okna VELUX, jako jsou rolety, vysunovací rolety, žaluzie, markýzy, elektrické komponenty apod. Je dceřinou společností firmy VELUX Česká republika, s.r.o.

Název VELUX nese také stejnojmenná skupina výrobních závodů, které se nacházejí v 11 zemích světa, přičemž obchodní zastoupení mají ve více než 35 zemích. Ve skupině pracuje přibližně 10.000 zaměstnanců, z toho asi tři tisíce přímo v Dánsku, severně od Kodaně ve městě Horsholm, kde se také nachází centrála společnosti. Značka VELUX je jednou z nejsilnějších značek na globálním trhu stavebních materiálů a takto označené výrobky se prodávají po celém světě.

Organizační struktura

Jednatelkou a ředitelkou je Eva Nečasová, management team tvoří výrobní manažer Petr Radoch, výrobní manažer Jiří Pospíšil, manažer kvality Jiří Mrázek, manažer logistiky Radek Šikula, manažer vývoje Martin Němec a manažerka lidských zdrojů Irena Valová.

Informační systém ve firmě

Základem informačních technologií jsou počítače s operačním systémem Windows 7 a připojením k internetu. Dále se v prostorách výrobních hal používají terminály s monitorem, které nejsou samostatnými počítači, pouze jsou síťově propojené s klasickými stolními PC a poskytují zaměstnancům přístup k síti a firemním systémům během práce.

Základním softwarem využívaným ve firmě je podnikový informační systém SAP, který využívá mnoho firem po celém světě. SAP umožňuje snadno kontrolovat a řídit všechny důležité procesy ve firmě a to v jednom integrovaném prostředí s jednoduchým ovládáním. Systém je využívám v oblastech jako je řízení financí, logistika, řízení výroby, či k zaznamenávání činností zaměstnanců, jako jsou např. příchod a odchod ze zaměstnání, přesčasy nebo druh vykonávané práce.

Průběh zpracování zakázky

Proces zpracování zakázky začíná v okamžiku, kdy si zákazník v internetovém obchodě firmy objedná požadované výrobky. Objednávka je následně zpracována systémem a 2 dny na to se už na ní pracuje přímo ve skladu. Dvoudenní prodleva je tam proto, aby bylo možné včas zajistit dostatek pracovních sil při výrazném nárůstu objednávek, což se děje hlavně v létě, kdy při vlně veder lidé častěji myslí na pořízení nových okenních doplňků (rolety, sítě proti hmyzu atd.).

Témata, do kterých materiál patří