Předmět Marketing zdravotnické techniky (17ABBMAT)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 17ABBMAT - Marketing zdravotnické techniky, Fakulta biomedicínského inženýrství, České vysoké učení technické v Praze (ČVUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Cílem předmětu je seznámit studenty se základy marketingu zdravotnické techniky a jeho jednotlivými disciplínami. Důraz je kladen na produktový management, na podporu výrobku a vedoucí úlohu marketingu při zadávaní, řízení a oponování vývoje nových výrobků. Do cvičení je zařazena exkurze do výrobního podniku zabývajícím se zdravotnickou technikou.V části cvičení si studenti vyzkouší týmovou práci, která je vždy směřována přímo k poskytovatelům zdravotní nebo sociální péče nebo do prostředí firem podnikajících ve zdravotnictví.
Literatura
[1] KOTLER, P., ARMSTRONG, G.: Marketing. Praha: Grada, 2003. ISBN: 80-247-0513-3[2] KOTLER, P.: Marketing management. 10. rozšířené vydání. 2001. ISBN: 80-247-0016-6[3] EXNER, L. a kol.: Strategický marketing zdravotnických zařízení, Praha: Professional Publishing, 2005.
Požadavky
Podmínky pro absolvování předmětu:A. Podmínkou pro absolvování předmětu je úspěšné vypracování případové studie a splnění testu. B. Případová studie je zadána a zpracována v průběhu semestru, test probíhá ve zkouškovém období po absolvování předmětu.C. Případovou studii zpracovávají studenti v týmu, hodnotí se výsledek celého týmu.D. Za zpracování případové studie lze získat maximálně 40 bodů, pro úspěšné hodnocení v rámci předmětu je nutné hodnocení alespoň 20 bodů.E. V testu lze získat maximálně 60 bodů, pro úspěšné absolvování testu je nutné získat alespoň 30 bodů.F. Test obsahuje celkem 30 otázek hodnocených bodově 1 až 5 body.Klasifikovaný zápočet, tj. celkové hodnocení z předmětu:-hodnocení testu je jedním z faktorů celkového hodnocení předmětu,-výsledná známka vzniká z aritmetického průměru hodnocení práce v semestru (případová studie) a z hodnocení testu.