Předmět Pacientské a přístrojové simulátory a testery (17ABBPPS)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 17ABBPPS - Pacientské a přístrojové simulátory a testery, Fakulta biomedicínského inženýrství, České vysoké učení technické v Praze (ČVUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Hlavním cílem předmětu je, aby studenti získali základní vědomosti o existenci a principech tzv. přístrojových a pacientských simulátorů a testerů, které se zcela běžně používají v klinické praxi a dále též o možnostech v souvislosti s provozem zdravotnických prostředků.
Literatura
[1] Kofránek, J., Hozman, J. Pacientské simulátory. [online]. Praha:Creative Connections, 2013. [cit. 14-02-2014]. http://www.creativeconnections.cz/pacientskeSimulatory/ ISBN 978-80-904326-6-6 (povinné)[2] Hozman, J., Chaloupka, J., Maršálek, P.: Praktika z biomedicínské a klinické techniky 3. Simulátory fyziologických funkcí a bezpečnost pacienta. Skriptum ČVUT. Praha: ČVUT, 2008.(povinné)[3] Kofránek, J., Velan, T., Janicadis, P. Šém pro Golema. Zkušenosti s tvorbou a využitím výukového simulátoru fyziologických funkcí [online]. Praha: 1. LF UK, 2005. [cit. 21-07-2011].http://www2.humusoft.cz/www/archived/pub/matlab/kofranek/medsoft.htm (doporučené)[4] Silbernagl, S., Despopoulos, A. Atlas fyziologie člověka. 6. Vyd. Praha: Grada, 2004. 448 s.(doporučené)[5] Silbernagl, S., Lang, F. Atlas patofyziologie člověka. Praha: Grada, 2001. 392 s.(doporučené)[6] Kittnar, O., Mlček, M. Atlas fyziologických regulací. Praha: Grada, 2009. 320 s.(doporučené)[7] Holčík, J.: Modelování a simulace biologických systémů. Skriptum ČVUT. Praha: ČVUT, 2006.(doporučené)[8] Potůček, J.: Metodologie modelování biologických systémů. Praha: Česká technika-nakladatelství ČVUT, 2009. (doporučené)
Požadavky
Vzhledem k blokové výuce cvičení je nutná a povinná účast na všech cvičeních. Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem, tj. závěrečným písemným testem (20 otázek po 1 bodu s třemi možnostmi odpovědí, vždy je pouze jedna správná) s hodnocením podle klasifikační stupnice ECTS.
Garant
Jiří Hozman
Vyučující
Jiří Hozman