Předmět Marketing zdravotnické techniky (17BKMAT)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 17BKMAT - Marketing zdravotnické techniky, Fakulta biomedicínského inženýrství, České vysoké učení technické v Praze (ČVUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Cílem předmětu je seznámit studenty se základy marketingu zdravotnické techniky a jeho jednotlivými disciplínami. Důraz je kladen na produktový management, na podporu výrobku a vedoucí úlohu marketingu při zadávaní, řízení a oponování vývoje nových výrobků. Do cvičení je zařazena exkurze do výrobního podniku zabývajícím se zdravotnickou technikou.V části cvičení si studenti vyzkouší týmovou práci, která je vždy směřována přímo k poskytovatelům zdravotní nebo sociální péče nebo do prostředí firem podnikajících ve zdravotnictví.
Literatura
[1] Kotler, P.: Marketing management. Praha, Grada 2001.[2] Kotler, P., Armstrong, G.: Marketing. Praha, Grada 2003.
Požadavky
neurčena