Předmět Základy psychoterapeutického přístupu (17PBRZPP)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 17PBRZPP - Základy psychoterapeutického přístupu, Fakulta biomedicínského inženýrství, České vysoké učení technické v Praze (ČVUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Cíle:získat základní znalosti v předmětu v rozsahu nezbytném pro výkon povolání v oboru Radiologický asistent.
Literatura
[1] KOLAŘÍK, M.: Interakční psychologický výcvik. Praha: Grada, 2011. [2] VYMĚTAL, J.: Obecná psychoterapie. Praha: Grada. 2004[3] HERMOCHOVÁ, S.: Sociálně psychologický výcvik, Praha: SPN, 1988.[4] KOMÁRKOVÁ, R., SLAMĚNÍK, I., VÝROST, J.: Aplikovaná sociální psychologie. Sociálně psychologický výcvik. Praha: Grada, 2001.[5] VÁGNEROVÁ, M.: Vývojová psychologie, Praha: Portál, 2000.[6] Doporučená literatura:[7] KŘIVOHLAVÝ, J.: Psychologie vděčnosti a nevděčnosti. Praha: Grada. 2007[8] BRENNER, D., BRENNER, F.: Poznejte své silné a slabé stránky. Grada, Praha, 2008[9] HOBDAYOVÁ, A., OLLIEROVÁ, K.: Tvořivé činnosti pro terapeutickou práci. Portál, Praha, 2000[10] KOPŘIVA, K.: Lidský vztah jako součást profese. Portál, Praha, 2000
Požadavky
Dílčí podmínkou pro udělení zápočtu je aktivní účast na cvičeních. Je přípustná jedna absence, přičemž větší absenci je možné omluvit pouze ze závažných a doložených důvodů. Je potřeba dohodnout s vedoucím seminářů formu náhrady.Další podmínkou zápočtu je zpracování a úspěšná prezentace seminární práce. Na základě aktivity v průběhu cvičení a výsledku hodnocení prezentace bude studentovi udělen příslušný stupeň klasifikovaného zápočtu.Příklady seminárních prací:Je psychoterapie účinná? ? zaměření na různé věkové skupinyEtické aspekty psychoterapeutické prácePsychoterapie v EvropěDalší směry psychoterapie v Evropě a České republiceVyužití psychoterapie v rámci psychosociální rehabilitace Námět pěti tvořivých činností ve skupiněVolné téma po konzultaci s vyučujícím
Garant
Monika Donevová