Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingové strategie (A1M16MAS)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu A1M16MAS - Marketingové strategie, Fakulta elektrotechnická, České vysoké učení technické v Praze (ČVUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Literatura

1.Tomek, G., Vávrová, V.: Střety marketingu, C.H.Beck, Praha 20042.Tomek, G., Vávrová, V.: Marketing od myšlenky k realizaci, 3. aktualizované a doplněné vydání, Praha: Professional Publishing, 20113.Tomek, G., Vávrová, V.: Vize tržního úspěchu, Praha: Professional Publishing, 20124.Tomek, G., Vávrová, V. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. Praha: C. H. Beck 2009. ISBN 978-80-7400-098-05.Meffert, H.: Marketing-Management. Grada, Praha 19966.Tomek, G., Vávrová, V.: Výrobek a jeho úspěch na trhu, Grada, Praha 20017.David, F.R.: Strategic Management, Prentice Hall, 2001

Požadavky

Předpokládá se absolvování předmětu A1M16MAR, A1M16MAVviz https://ekonom.feld.cvut.cz/web/index.php?option=com_content&task=section&id=7&Itemid=236

Garant

Věra Vávrová, Gustav Tomek

Vyučující

Věra Vávrová, Gustav Tomek