Předmět Marketingové strategie (A1M16MAS)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu A1M16MAS - Marketingové strategie, Fakulta elektrotechnická, České vysoké učení technické v Praze (ČVUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Literatura
1.Tomek, G., Vávrová, V.: Střety marketingu, C.H.Beck, Praha 20042.Tomek, G., Vávrová, V.: Marketing od myšlenky k realizaci, 3. aktualizované a doplněné vydání, Praha: Professional Publishing, 20113.Tomek, G., Vávrová, V.: Vize tržního úspěchu, Praha: Professional Publishing, 20124.Tomek, G., Vávrová, V. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. Praha: C. H. Beck 2009. ISBN 978-80-7400-098-05.Meffert, H.: Marketing-Management. Grada, Praha 19966.Tomek, G., Vávrová, V.: Výrobek a jeho úspěch na trhu, Grada, Praha 20017.David, F.R.: Strategic Management, Prentice Hall, 2001
Požadavky
Předpokládá se absolvování předmětu A1M16MAR, A1M16MAVviz https://ekonom.feld.cvut.cz/web/index.php?option=com_content&task=section&id=7&Itemid=236
Garant
Věra Vávrová, Gustav Tomek
Vyučující
Věra Vávrová, Gustav Tomek