Předmět Datové struktury počítačové grafiky (A4M39DPG)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu A4M39DPG - Datové struktury počítačové grafiky, Fakulta elektrotechnická, České vysoké učení technické v Praze (ČVUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Studenti získají body na základě semestrálního projektu, teoretické prezentace algoritmu, implementace algoritmu, dokumentace zdrojových kódů algoritmu a funkčnosti algoritmu. Písemný test v rámci zkoušky je dán obsahem přednášek.
Literatura
1. Samet, H: The Design and Analysis of Spatial Data Structures, Addison Wesley 1994.2. Samet, H: Applications of Spatial Data Structures, Addison Wesley, 1990.3. Laurini, R. and Thompson D.: Fundamentals of Spatial Information Systems, Academic Press 1992.4. Samet, H: Foundations of Multidimensional and Metric Data Structures, Morgan Kaufmann Publishers, 2006.5. E. Langetepe and G. Zachmann: Geometric Data Structures for Computer Graphics, 2006.6. C. Ericson: Real Time Collision Detection, Morgan Kauffman Publishers, 2005.7. G. van den Bergen: Collision Detection in Interactive 3D Environments, Elsevier, 2004.8. D. P. Mehta and S. Sahni: Handbook of Data Structures and Applications, Chapman and Hall/CRC, 2004
Požadavky
Časová a paměťová složitost algoritmu, binární stromy a haldy, vyvažování stromů, vyhledávací algoritmy, prioritní fronty, základy architektury von Neumann, znalost jazyka C++.
Garant
Vlastimil Havran
Vyučující
Jiří Bittner, Vlastimil Havran