Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Programování grafiky 2 (A4M39PGR2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu A4M39PGR2 - Programování grafiky 2, Fakulta elektrotechnická, České vysoké učení technické v Praze (ČVUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem předmětu je seznámit studenty s pokročilými technikami pro modelování a zobrazování scén a s možnostmi moderních grafických akcelerátorů a způsobu jejich programování.

Literatura

1. T. Akenine-Möller, E. Haines, and N. Hoffman. Real-Time Rendering, A.K. Peters Ltd., 3rd edition, 20082. Randi J. Rost. OpenGL Shading Language, Addison-Wesley Professional, 2004

Požadavky

Předpokládá se znalost OpenGL v rozsahu předmětu A4B39PGR.Stránka předmětu: http://service.felk.cvut.cz/courses/A4M39PGR2/

Garant

Petr Felkel

Vyučující

Petr Felkel