Předmět Marketing (AD1M16MAR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu AD1M16MAR - Marketing, Fakulta elektrotechnická, České vysoké učení technické v Praze (ČVUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Literatura
1. Tomek, G., Vávrová, V.: Marketing od myšlenky k realizaci, 3. aktualizované a doplněné vydání, Praha: Professional Publishing, 20112.Tomek, G., Vávrová, V.: Vize tržního úspěchu, Praha: Professional Publishing, 20123.Tomek, G., Vávrová, V.: Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. Praha: C. H. Beck 2009. ISBN 978-80-7400-098-04.Kotler, P.: Marketing management. 10. rozs. vydání,Grada Publishing, Praha 20015.Kotler, P.: Marketing Management. 10th Edition, Prentice-Hall Inc. 20006.Randall, G.: Principles of Marketing, Thomson Learning 20017.Tomek G., Vávrová V., Vašíček, J.: Marketing v energetice, Grada Publishing, 20028.Tomek, G., Vávrová, V.: Výrobek a jeho úspěch na trhu, Grada, Praha 2001
Požadavky
viz. https://ekonom.feld.cvut.cz/web/index.php?option=com_content&task=section&id=7&Itemid=236
Garant
Věra Vávrová, Gustav Tomek
Vyučující
Věra Vávrová, Gustav Tomek