Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (AD1M16MAR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu AD1M16MAR - Marketing, Fakulta elektrotechnická, České vysoké učení technické v Praze (ČVUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Literatura

1. Tomek, G., Vávrová, V.: Marketing od myšlenky k realizaci, 3. aktualizované a doplněné vydání, Praha: Professional Publishing, 20112.Tomek, G., Vávrová, V.: Vize tržního úspěchu, Praha: Professional Publishing, 20123.Tomek, G., Vávrová, V.: Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. Praha: C. H. Beck 2009. ISBN 978-80-7400-098-04.Kotler, P.: Marketing management. 10. rozs. vydání,Grada Publishing, Praha 20015.Kotler, P.: Marketing Management. 10th Edition, Prentice-Hall Inc. 20006.Randall, G.: Principles of Marketing, Thomson Learning 20017.Tomek G., Vávrová V., Vašíček, J.: Marketing v energetice, Grada Publishing, 20028.Tomek, G., Vávrová, V.: Výrobek a jeho úspěch na trhu, Grada, Praha 2001

Požadavky

viz. https://ekonom.feld.cvut.cz/web/index.php?option=com_content&task=section&id=7&Itemid=236

Garant

Věra Vávrová, Gustav Tomek

Vyučující

Věra Vávrová, Gustav Tomek