Předmět Marketing (XP16MAR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu XP16MAR - Marketing, Fakulta elektrotechnická, České vysoké učení technické v Praze (ČVUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Literatura
Tomek, G., Vávrová, V.: Marketing od myšlenky k realizaci, 3. aktualizované a doplněné vydání, Praha: Professional Publishing, 2011Tomek, G., Vávrová, V.: Vize tržního úspěchu, Praha: Professional Publishing, 2012Tomek,G.-Vávrová,V.: Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy, C.H.Beck, Praha 2009Kotler,P. : Marketing management, GRADA, Praha 2010
Požadavky
viz https://ekonom.feld.cvut.cz/web/index.php?option=com_content&task=section&id=7&Itemid=236Předpokládá se znalost základů marketingu. Jinak je třeba zařadit do výuky i základy marketingu (marketingový výzkum, analýza tržního chování, segmentace trhu, marketingové strategie, marketingový mix).
Garant
Věra Vávrová, Gustav Tomek
Vyučující
Věra Vávrová, Gustav Tomek