Předmět Marketingové strategie (XP16MAS)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu XP16MAS - Marketingové strategie, Fakulta elektrotechnická, České vysoké učení technické v Praze (ČVUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Literatura
Tomek, G., Vávrová, V.: Marketing od myšlenky k realizaci, 3. aktualizované a doplněné vydání, Praha: Professional Publishing, 2011Tomek, G., Vávrová, V.: Vize tržního úspěchu, Praha: Professional Publishing, 2012Tomek,G.-Vávrová,V.: Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy, C.H.Beck, Praha 2009Kotler,P. : Marketing management, GRADA, Praha 2010Tomek,G.- Vávrová,V. : Výrobek a jeho úspěch na trhu, Praha, GRADA 2001Kotler,P. : Inovativní marketing, Praha, GRADA 2005
Požadavky
XP16MAR, viz https://ekonom.feld.cvut.cz/web/index.php?option=com_content&task=section&id=7&Itemid=236
Garant
Věra Vávrová, Gustav Tomek
Vyučující
Věra Vávrová, Gustav Tomek