Předmět Strategie výrobku (XP16STV)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu XP16STV - Strategie výrobku, Fakulta elektrotechnická, České vysoké učení technické v Praze (ČVUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Literatura
Kotler,P.: 10 smrtelnych marketingovych hríchu, Praha, GRADA 2004TOMEK, G., VÁVROVÁ, V. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. Praha: C. H. Beck 2009Tomek, G., Vávrová, V.: Vize tržního úspěchu, Praha: Professional Publishing, 2012
Požadavky
viz https://ekonom.feld.cvut.cz/web/index.php?option=com_content&task=section&id=7&Itemid=236
Garant
Věra Vávrová, Gustav Tomek
Vyučující
Věra Vávrová, Gustav Tomek