Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (818MARK)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 818MARK - Marketing, Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská, České vysoké učení technické v Praze (ČVUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Znalosti:Základní pojmy marketingové teorie.Schopnosti:Student získá klíčové kompetence v oblasti realizace metod marketingu, analýz Boston Consulting Group a SWOT, expanze a integrace v rámci agregátního trhu, volby tržní strategie.

Literatura

Povinná literatura:[1] I.Horáková: Marketing v současné světové praxi,Grada, Praha, 1992.[2] P.Kotler: Marketing,management, Grada, Praha, 2001.[3] Kol.: Základy marketingu, VŠE, Praha, 1999.Doporučená literatura:[4] J.Světlík: Marketing cesta k trhu, EKKA, Zlín, 1994.[5] J.Vysekalová: Základy marketingu, Fortuna, Praha, 1999.

Garant

Jiří Petrášek

Vyučující

Jiří Petrášek