Předmět Marketing (818MARK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 818MARK - Marketing, Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská, České vysoké učení technické v Praze (ČVUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Znalosti:Základní pojmy marketingové teorie.Schopnosti:Student získá klíčové kompetence v oblasti realizace metod marketingu, analýz Boston Consulting Group a SWOT, expanze a integrace v rámci agregátního trhu, volby tržní strategie.
Literatura
Povinná literatura:[1] I.Horáková: Marketing v současné světové praxi,Grada, Praha, 1992.[2] P.Kotler: Marketing,management, Grada, Praha, 2001.[3] Kol.: Základy marketingu, VŠE, Praha, 1999.Doporučená literatura:[4] J.Světlík: Marketing cesta k trhu, EKKA, Zlín, 1994.[5] J.Vysekalová: Základy marketingu, Fortuna, Praha, 1999.
Garant
Jiří Petrášek
Vyučující
Jiří Petrášek