Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingový management (2381104)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2381104 - Marketingový management, Fakulta strojní, České vysoké učení technické v Praze (ČVUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem je seznámení s postupy a metodami marketingového managementu, které přispějí k lepším marketingovým rozhodnutím podnikových manažerů.

Literatura

1. Žáček, Vladimír: Průmyslový marketing. ČVUT v Praze, Česká technika - nakladatelství ČVUT, učební text, Praha 2010, ISBN 978-80-01-04492-62. Kotler, Philip, Keller, Kevin Lane: Marketing management. Grada Publishing, 14. vydání, Praha 2013, ISBN 978-80-247-4150-53. Leboff, Grant: Sticky marketing. Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky. Management Press, Praha 2011, ISBN 978-80-7261-235-2

Požadavky

Požadavky pro udělení zápočtu : Účast na cvičeních, zpracování a kontrola marketingové výkonnosti podniku.Zkouška z následujících tématických okruhů :1. Podmínky budování ziskových podniků.2. Úspěšné marketingové praktiky.3. Podmínky úspěšné marketingové strategie.4. Vyhledávání a uspokojování potřeb zákazníků.5. Hlavní kroky procesu marketingového managementu.6. Hlavní zdroje tržních příležitostí.7. Potenciální cesty podnikového růstu.8. Prezentace hodnoty a budování značky.9. Marketingový výzkum a předpovídání poptávky.10. Informace a metody shromažďování informací.11. Vyrovnávání s konkurencí.12. Formování tržních nabídek.

Garant

Vladimír Žáček

Vyučující

Vladimír Žáček, Vladimír Brdek