Předmět Marketingový management (2381104)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2381104 - Marketingový management, Fakulta strojní, České vysoké učení technické v Praze (ČVUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Cílem je seznámení s postupy a metodami marketingového managementu, které přispějí k lepším marketingovým rozhodnutím podnikových manažerů.
Literatura
1. Žáček, Vladimír: Průmyslový marketing. ČVUT v Praze, Česká technika - nakladatelství ČVUT, učební text, Praha 2010, ISBN 978-80-01-04492-62. Kotler, Philip, Keller, Kevin Lane: Marketing management. Grada Publishing, 14. vydání, Praha 2013, ISBN 978-80-247-4150-53. Leboff, Grant: Sticky marketing. Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky. Management Press, Praha 2011, ISBN 978-80-7261-235-2
Požadavky
Požadavky pro udělení zápočtu : Účast na cvičeních, zpracování a kontrola marketingové výkonnosti podniku.Zkouška z následujících tématických okruhů :1. Podmínky budování ziskových podniků.2. Úspěšné marketingové praktiky.3. Podmínky úspěšné marketingové strategie.4. Vyhledávání a uspokojování potřeb zákazníků.5. Hlavní kroky procesu marketingového managementu.6. Hlavní zdroje tržních příležitostí.7. Potenciální cesty podnikového růstu.8. Prezentace hodnoty a budování značky.9. Marketingový výzkum a předpovídání poptávky.10. Informace a metody shromažďování informací.11. Vyrovnávání s konkurencí.12. Formování tržních nabídek.
Garant
Vladimír Žáček
Vyučující
Vladimír Žáček, Vladimír Brdek