Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Strategie inovací (W38A007)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu W38A007 - Strategie inovací , Fakulta strojní, České vysoké učení technické v Praze (ČVUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Předmět se soustřeďuje na principy organizační architektury, skupinového chování, měření výkonu, interpersonálních vlivů, vedení a motivace. Prostřednictvím případových studií, přednášek, autorských prezentací a cvičení, studenti rozvíjejí své kompetence v oblastech návrhů inovativních organizací, řízení lidských zdrojů, vedení a organizačního chování. Předmět se zaměřuje na problémy spojené s užitím obou přístupů: postupné, nebo radikální změny produktů a procesů. Vyzdvihuje význam inovací jak pro nově budované, tak i pro velké a zavedené podniky. Předmět zkoumá organizační, ekonomické a především strategické otázky, které musí být řešeny s cílem prosadit inovaci jako dlouhodobý zdroj konkurenční výhody.

Literatura

1.Allan Afuah: Strategic Innovation: New Game Strategies for Competitive Advantage, Routledge, 2009, ISBN-10: 0415997828, ISBN-13: 978-0415997829.2.Cabral, Regis (1998). "Refining the Cabral-Dahab Science Park Management Paradigm". Int. J. Technology Management 16 (8): 813-818. doi:10.1504/IJTM.1998.002694.. 3.Davila, Tony; Marc J. Epstein and Robert Shelton (2006). Making Innovation Work: How to Manage It, Measure It, and Profit from It. Upper Saddle River: Wharton School Publishing. ISBN 0-13-149786-3. 4.Ettlie, John E. (2006). Managing Innovation (2nd ed.). Butterworth-Heineman, an imprint of Elsevier. ISBN 0-7506-7895-X. 5.Hesselbein, Frances, Marshall Goldsmith, and Iain Sommerville, ed (2002). Leading for Innovation: And organizing for results. Jossey-Bass. ISBN 0-7879-5359-8. 6.Chakravorti, Bhaskar (2003). The Slow Pace of Fast Change: Bringing Innovations to Market in a Connected World. Boston, MA: Harvard Business School Press. 7.Chesbrough, Henry William (2003). Open Innovation: The New Imperative for Creating and Profiting from Technology. Boston, MA: Harvard Business School Press.. ISBN 1-57851-837-7. 8.Christensen, Clayton M. (2002). "The Rules of Innovation". Technology Review 105 (5): 32-38. 9.J. R. Bessant: Innovation and Entrepreneurship, Wiley, 2007, ISBN-10: 0470032693, ISBN-13: 978-0470032695.10.James Lam: Enterprise Risk Management: From Incentives to Controls, Wiley, 2003, ISBN-10: 0471430005, ISBN-13: 072-3812484676.11.Luecke, Richard; Ralph Katz (2003). Managing Creativity and Innovation. Boston, MA: Harvard Business School Press. ISBN 1-59139-112-1. 12.Mason Andrew Carpenter: Strategic Management: Concepts (2nd Edition), Prentice Hall, 2008, ISBN-10: 0132341409, ISBN-13: 978-0132341400.13.McKeown, Max (2008). The Truth About Innovation. London, UK: Prentice Hall. ISBN 0273719122. 14.Melissa A. Schilling: Strategic Management of Technological Innovation, McGraw-Hill/Irwin; 2 edition, 2006, ISBN-10: 0073210587, ISBN-13: 978-007321058215.Miles, Ian (2004). "Innovation in Services". in Fagerberg, Jan, David C. Mowery and Richard R. Nelson. The Oxford Handbook of Innovations. Oxford University Press. pp. 433-458. ISBN 0-19-926455-4. 16.O'Sullivan, David (2002). "Framework for Managing Development in the Networked Organisations". Journal of Computers in Industry (Elsevier Science Publishers B. V.) 47 (1): 77-88. doi:10.1016/S0166-3615(01)00135-X. ISSN 0166-3615. 17.Robert E. Hoskisson, R. Duane Ireland, and Michael A. Hitt: Strategic Management: Concepts and Cases: Competitiveness and Globalization, South-Western College Pub; 9 edition, 2010, ISBN-10: 1439042306, ISBN-13: 978-1439042304.18.Sarkar, Soumodip (2007). Innovation, Market Archetypes and Outcome- An Integrated Framework. Springer Verlag. ISBN 379081945X. 19.Scotchmer, Suzanne (2004). Innovation and Incentives. Cambridge, MA: MIT Press. 20.Schumpeter, Joseph (1934). The Theory of Economic Development. Harvard University Press, Boston. 21.Tim Koller: Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies, Wiley, 4 edition, 2005, ISBN-10: 0471702218, ISBN-13: 978-0471702214.

Požadavky

Účast na konzultacích, prezentace v Power Point, studium literatury, závěrečný test, zkouška na závěr.