Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Prostorová výtvarná tvorba (AZA34Z)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu AZA34Z - Prostorová výtvarná tvorba, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů, Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Seznámit studenty s profilovými disciplínami zahradnictví ve vztahu k ekologickém systému produkce s důrazem na biologická specifika plodin. Pozornost je věnována optimalizaci podmínek pro dosažení maximálních a jakostních výnosů a uplatnění produkce na trhu.

Osnova

PřednáškaCvičeníÚvod a digitální prezentace referencí k danému tématuNa základě domácí přípravy výběr konkrétního prostoru - konzultace záměru a skicováníKoncepční analýza prostoru, jeho komplexní vyhodnocení, zmapování a návrh výtvarného řešeníSkicování a navrhování prostorového řešení - průběžné konzultacePrvní prezentace rozpracovanosti, konzultaceNavrhování výtvarného řešení - koncepce - průběžné konzultaceNavrhování výtvarného řešení - komplexní koncepce v širších souvislostechKomplexní návrh výtvarného řešení s použitím konkrétního rostlinného materiáluDruhá prezentace rozpracovanosti, konzultaceRealizace projektu v prostorovém modelu, fotodokumentaci, digitální formě, písemné dokumentaciRealizace projektu v prostorovém modelu, fotodokumentaci, digitální formě, písemné dokumentaciFinální prezentace v digitální formě s obhajobou projektu

Získané způsobilosti

Znalosti:Student zná základní principy práce s rozsáhlým prostorem na úrovni krajiny a je schopen tento prostor výtvarně esteticky uchopit. Zná pravidla land-atru a umí je v krajinném prostoru správně aplikovat.Dovednosti:Student teoreticky zná a prakticky zvládá pravidla aplikace výtvarných a estetických řešení v krajinném kontextu od návrhové skicy řešení, koncepce řešení, variantní řešení, modelování návrhu a výsledný návrh řešení v digitální formě. . Ve vlastní tvůrčí činnosti je schopen aplikovat své dovednosti v oblasti navrhování krajinných úprav.Kompetence - komunikace:Je schopen se v daném oboru dále samostatně vzdělávat, rozšiřovat si své dovednosti krajinné kompozice, modelování a práce s výpočetní technikou v oblasti zobrazovacích metod a komunikovat v odborných a výtvarných kruzích na dané téma. Umí formulovat, diskutovat a prezentovat vlastní názory na výtvarné dílo své a svých kolegů, dokáže srozumitelně sdělovat informace, myšlenky a své osobní názory na výtvarná díla.Kompetence - úsudek:Je schopen přistupovat ke své práci tvořivě a iniciativně. Je schopen posoudit, zhodnotit a aplikovat nabyté dovednosti. Je schopen způsobem graficky vyjádřit - komunikovat vlastní představy o možnostech výtvarného ztvárnění libovolného krajinného celku.

Literatura

ZákladníKandinski, W., 1998. O duchovnosti umění, Triáda, Praha.Antal, J., a kol. 1973. Abstrakce a kreslení architektonického priestoru, Alfa, Bratislava.Gombrich, E.H.1995. Příběh umění, Argo, Mladá fronta, PrahaLarousse, Světové dějiny umění, Larousse - Agentura CESTY, PrahaYoung, Ch., 2011. Encyklopedie zahradního designu, Universum, PrahaHrdlička, Z., Hrdličková, V., 2004. Umění japonských zahrad, Argo, PrahaZhoř,I., 1967. Hledání tvaru, Mladá fronta, PrahaUher, V., a Pavlík, M., 1974. Dialog tvaru, Odeon, PrahaLynton, N., 1981.Umění 19 a 20 století, Artia, PrahaPijoan, J., 2000. Dějiny umění, Balios - Knižní klub, Praha

Požadavky

žádné

Garant

akad. soch. Aleš Hnízdil