Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Ateliér M3. - Park, areál rekreace (AZAC3E)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu AZAC3E - Ateliér M3. - Park, areál rekreace, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů, Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Osnova

PřednáškaCvičeníLegislativní předpisy a normy, profesní kooperace náplň a témata atelieruZadání studií a projektů, inspirační zdrojeŠirší vztahy, analýzy, konceptExkurze do renomovaného ateliéru krajinářské architektury - počítačové zpracování projektů, vizualizacePrůzkumy stavební a dendrologické, návrh káceníStudie řešeného prostoru - barevný návrh, situace, perspektivyAxonometrie, model řešeného územíMeziprezentace studie řešeného území za účasti dalších pedagogů a krajinářských architektů z praxeŘezopohledy řešeným územímExkurze - realizace renomovaného ateliéruNávrh technických prvků v rámci řešeného územíVýsadbové plány v rámci řešeného území

Získané způsobilosti

Znalosti:Zná a dovede používat pro vyjádření svého názoru v oboru krajinářské architektury způsoby grafické práce v 2D i 3D, zná a dovede tvůrčím způsobem používat znalosti a dovednosti získané ve všech přecházejících předmětech. Umí své myšlenky jasně formulovat. Umí svou práci obhájit ve formě prezentace před kolegy, vyučujícími katedry a externími odborníky.Dovednosti:Zná a dovede používat pro vyjádření svého názoru v oboru krajinářské architektury nabyté znalosti a odbornou terminologii. Rozumí a umí zformulovat požadavky, kladené na systém zeleně sídla, umí aplikovat jednotlivé požadavky kladené městem i dotčenými orgány státní správy a občany na rozvoj parků a ploch rekreace. Zná specifika jednotlivých komponentů systému zeleně. Umí své myšlěnky jasně formulovat. Umí svou práci obhájit ve formě prezentace před odborníky.Kompetence - komunikace:Je schopen se v daném oboru dále samostatně vzdělávat, rozšiřovat si vědomosti, komunikovat v odborných kruzích v oblasti zabývající se problematikou krajinářské architektury. Je schopen pracovat s rozdílnými informačními zdroji v oboru systémů sídelní zeleně, v oblasti rozvoje parků a ploch rekreace.Kompetence - úsudek:Je schopen přistupovat ke své práci tvořivě a iniciativně. Je schopen posoudit, zhodnotit a aplikovat informační zdroje (odborná literatura, územně plánovací dokumenty, projektová dokumentace, webové stránky apod.), využívá vlastní znalosti a tvůrčí vlastnosti, je schopen komunikace s odborníky.

Literatura

ZákladníGehl, J. (2000). Život mezi budovami - využívání veřejných prostranství. Nadace partnerství, Brno.Gehl, J. (2002). Nové městské prostory. ERA, Šlapanice.Jebavý M. (2008). Systémy sídelní zeleně I. Matouš Jebavý, Praha.Otruba, I. (2002). Zahradní architektura - tvroba zahrad a parků. ERA, Šlapanice.Šrytr, P. et al. (1998). Městské inženýrství 1. Academia, Praha.Šrytr, P. et al. (2001). Městské inženýrství 2. Academia, Praha.

Požadavky

Nejsou stanoveny

Garant

doc. Ing. Matouš Jebavý, Ph.D.