Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing a obchod v LH (DLRX10Y)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu DLRX10Y - Marketing a obchod v LH, Fakulta lesnická a dřevařská, Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Dosažení dovedností v uvedených okruzích a schopnosti je samostatně aplikovat na problémech z lesnické praxe.

Osnova

PřednáškaStrategická role marketingu a metoda vyvážených výsledkůStrategické plánováníMetody a techniky interní analýzyFinanční aspekty marketinguExterní analýza a strategický výzkum trhuAplikace portfoliových modelůMarketingová komunikace a specifika PR v lesnictvíVztahový marketing a rozšířený mix v LHMarketingová politika na úrovni nástrojů mixuMarketingová komunikace a propagaceMožnosti diferenciace, konkurenční strategieSpecifika implementace marketingového mixu v LHCvičení

Získané způsobilosti

Znalosti:Studenti doktorandského studia získají potřebné teoretické znalosti týkající se podnikání z vybraných oblastí marketingu, managementu a prodeje se zřetelem na aplikační oblast lesnictví a dřevozpracující průmysl. Důraz se klade zejména na systematický a analytický přístup k podnikání a tvorbě podnikatelského plánu. Při procesu analýzy se zaměřují na specifika lesnictví a dřevozpracujícího průmyslu. Absolventi zvládají řízení podnikatelských procesl v oblasti marketingu a prodeje na strategické úrovni.Dovednosti:Studenti doktorandského studia dovedou své znalosti uplatnit v praktických aplikacích, především při procesu analýzy a podnikatelského plánování. Dovedou se orientovat jak v teoretických přístupech, tak v praktických aplikacích, umějí uplatnit své odborné znalosti ve specializovaných dovednostech při řešení praktických problémů i na strategické úrovni.Kompetence - komunikace:Studenti doktorandského studia píší odbornou studii řešící problémy strategického charakteru a prezentují výsledky své individuální práce ústně. Učí se komunikovat v odborné diskusi reagovat na připomínky a věcně argumentovat. Znají význam verbální a neverbální komunikace a jsou schopni aplikovat principy úspěšné komunikace v praxi.Kompetence - úsudek:Studenti doktorandského studia se naučí se strategickému myšlení a na základě získaných teoretických znalostí a praktických zkušeností z tvorby projektu jsou schopni si vytvořit správný úsudek o možnostech podnikání a odhadnout úspěšnost podnikání v dané oblasti.

Literatura

ZákladníJazyk výuky: ČeštinaCOOPER J.,LANE P.: Marketingové plánování, Grada, 1999GORDON,I.H.: Relationship Marketing : New Strategies, Techniques and Technologies,John Wiley & Sons; 2000,ISBN: 0471641731HILL, C.: International Business, IRWIN,1994,ISBN 0-256-11292-4HORÁKOVÁ H.: Strategický marketing, Grada, 2001KOTLER P. 1992: Marketing management Victoria Publishing, PrahaPORTER, M. E.: Michael E. Porter on Competition, Harvard Business School Press, 1998, ISBN 0875847951

Garant

RNDr. Marcel Riedl, CSc.