Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Internet ve vzdělávání a poradenství (POV) (VCV01E)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu VCV01E - Internet ve vzdělávání a poradenství (POV), Institut vzdělávání a poradenství, Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Studenti se prakticky naučí využívat internetové stránky ve prospěch vzdělávání a poradenství.

Osnova

PřednáškaInternet jako prostředí pro vzdělávání a poradenství Způsoby pedagogické komunikace v prostředí internetuNástroje pro tvorbu vzdělávacího obsahu na internetu INástroje pro tvorbu vzdělávacího obsahu na internetu IINástroje pro tvorbu vzdělávacího obsahu na internetu IIIVytváření vzdělávacího webu IVytváření vzdělávacího webu IIVyužití systémů pro řízení obsahu ve vzdělávání IVyužití systémů pro řízení obsahu ve vzdělávání IIVideokonference ve vzděláváníOsobní vzdělávací prostředí (PLE) a vyhledávání vzdělávacích zdrojůAutorské právo a internet a jeho aplikace ve vzděláváníCvičeníVytváření vzdělávacího obsahu pomocí eXe learning editoruVytváření vzdělávacího obsahu pomocí eXe learning editoruVytváření vzdělávacího obsahu pomocí editoru PSPadVytváření vzdělávacího obsahu pomocí editoru PSPadVytváření vzdělávacího obsahu pomocí editoru PSPadVytváření vzdělávacího obsahu pomocí editoru PSPadAdministrace CMS WordPressVytváření vzdělávacího obsahu v CMS (WP)Vytváření vzdělávacího obsahu v CMS (WP)Příprava a uplatnění videokonference ve vzděláváníVideokonference ve vzděláváníVyhodnocení projektů a úkolů, zápočty

Získané způsobilosti

Znalosti:Absolvent získá znalosti o nejpoužívanějších softwarových řešeních vhodných pro vzdělávání, dokáže je charakterizovat a dokáže posoudit vhodnost jejich využití ve vzdělávacím procesu. Absolvent se orientuje v základních oblastech informatiky a dokáže popsat nejvýznamnější trendy vývoje.Dovednosti:Absolvent zpracovává bez potíží všechny základní úlohy, které přicházejí v úvahu ve vzdělávání s využitím internetových technologií. Absolvent umí řešit prostřednictvím aplikací své potřeby v oblasti přípravy, organizace a při vlastní realizaci vzdělávacího procesu.Kompetence - komunikace:Absolvent ovládne terminologii používanou v informatice, dokáže v rozmezí zvládnuté terminologie popsat a vyjádřit potřeby v oblasti informačních a komunikačních technologií.Kompetence - úsudek:Absolvent dokáže posoudit vhodnost jednotlivých produktů a jejich vhodnost pro využití ke konkrétní úloze. Dokáže aplikovat vhodné postupy při využívání informačních a komunikačních prostředků ve výuce.

Literatura

ZákladníJazyk výuky: ČeštinaNEUMAJER, O. Budujeme školní web. Praha Computer Press, 2005, ISBN 80-251-0612-8KRAS, P. Internet v kostce, Praha Fragment, 2001, ISBN 80-7200-493-XKUSALA, J. Internet ve škole. Praha Fortuna 2000.ISBN 80-7168-709-XElektronické studijní opory LMS Moodle (http//moodle.czu.cz)DoporučenáJazyk výuky: ČeštinaMRÁZEK, L. První kroky Internetem aneb Je to na www!, České Budějovice Knopp, 1995 ISBN 80-85828-53-7ZOUNEK, J. Kříž R. Internet pro pedagogy.Praha Praha, 2001, ISBN 80-247-0044-1BRDIČKA, B. Role internetu ve vzdělávání. Kladno, AISIS 2003, ISBN 80-239-0106-0, dostupné též on-line< http//it.pedf.cuni.cz/~bobr/role/>

Požadavky

Žádný

Garant

Ing. Jiří Husa, CSc.