Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět LMS systémy ve vzdělávání (POV) (VCV02E)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu VCV02E - LMS systémy ve vzdělávání (POV), Institut vzdělávání a poradenství, Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem předmětu je se naučit vytvářet kvalitní e-learningové kurzy v prostředí LMS.

Osnova

PřednáškaÚvod do distančního vzdělávání a e-learninguDidaktické a pedagogické aspekty e-learninguMoodle - základní charakteristika, kurz, správa uživatelůStudijní materiály v Moodle a jejich vlastnostiStudijní činnosti v Moodle a jejich vlastnosti IStudijní činnosti v Moodle a jejich vlastnosti IITesty v MoodleHodnocení výsledků kurzu a podmíněný průchod kurzemVývojový cyklus e-kurzu a hodnocení kvality kurzuMoodle - instalace a administrace a údržbaStandardizace v oblasti e-learninguDalší nástroje využitelné pro e-learningCvičeníTvorba textů vhodných pro distanční vzdělávání a e-learningTvorba textů vhodných pro distanční vzdělávání a e-learningNastavení vlastností kurzu v MoodleVytváření studijních materiálů v Moodle IVytváření studijních materiálů v Moodle IIVyužití studijních činností v kurzu (anketa, fórum, chat, slovník, SCORM)Využití studijních činností v kurzu (databáze, úkol, přednáška, Wiki)Využití studijních činností v kurzu (databáze, úkol, přednáška, Wiki)Tvorba testů v Moodle ITvorba testů v Moodle IITvorba testů v Moodle IIIHodnocení projektů a úkolů

Získané způsobilosti

Znalosti:Absolvent získá znalosti o nejpoužívanějších softwarových řešeních vhodných pro distanční vzdělávání, dokáže je charakterizovat a dokáže posoudit vhodnost jejich využití ve vzdělávacím procesu. Absolvent se orientuje v základních oblastech distančního vzdělávání a dokáže popsat nejvýznamnější trendy vývoje.Dovednosti:Absolvent zpracovává bez potíží všechny základní úlohy, které přicházejí v úvahu ve vzdělávání s využitím internetových technologií a LMS. Absolvent umí řešit prostřednictvím aplikací své potřeby v oblasti přípravy, organizace a při vlastní realizaci vzdělávacího procesu.Kompetence - komunikace:Absolvent ovládne terminologii používanou v distančním vzdělávání a LMS, dokáže v rozmezí zvládnuté terminologie popsat a vyjádřit potřeby v oblasti informačních a komunikačních technologií.Kompetence - úsudek:Absolvent dokáže posoudit vhodnost jednotlivých produktů a jejich vhodnost pro využití ke konkrétní úloze. Dokáže aplikovat vhodné postupy při využívání informačních a komunikačních prostředků ve výuce.

Literatura

ZákladníHUSA, J. Moodle pro pedagogy. IVP ČZU Praha, 2007ZOUNEK, J., KŘÍŽ, R. Internet pro pedagogy.Praha Praha, 2001, ISBN 80-247-0044-1E-kurz v prostředí Moodle. Dostupné na http//moodle.czu.czDoporučenáSLAVÍK, J., NOVÁK, J. Počítač jako pomocník učitele, Praha Portál,1997 ISBN 80-7178-149-5.ČERNOCHOVÁ, M., KOMRSKA, T., NOVÁK, J. Využití počítače při vyučování, Praha Praha, 1998, ISBN 80-7178-272-6.KUSALA, J. Internet ve škole. Praha Fortuna 2000.ISBN 80-7168-709-X.MRÁZEK, L. První kroky Internetem aneb Je to na www!, České Budějovice Knopp, 1995 ISBN 80-85828-53-7.Moodle doc, [cit. 2006 04 19], [On-line] Dostupné z http//docs.moodle.org/en

Požadavky

žádný.

Garant

Ing. Jiří Husa, CSc.