Předmět Internet ve vzdělávání a poradenství (POVK) (VCV94E)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu VCV94E - Internet ve vzdělávání a poradenství (POVK), Institut vzdělávání a poradenství, Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Studenti se prakticky naučí využívat internetové stránky ve prospěch vzdělávání a poradenství.
Osnova
PřednáškaInternet jako prostředí pro vzdělávání a poradenství Způsoby pedagogické komunikace v prostředí internetuNástroje pro tvorbu vzdělávacího obsahu na internetu INástroje pro tvorbu vzdělávacího obsahu na internetu IINástroje pro tvorbu vzdělávacího obsahu na internetu IIIVytváření vzdělávacího webu IVytváření vzdělávacího webu IIVyužití systémů pro řízení obsahu ve vzdělávání IVyužití systémů pro řízení obsahu ve vzdělávání IIVideokonference ve vzděláváníOsobní vzdělávací prostředí (PLE) a vyhledávání vzdělávacích zdrojůAutorské právo a internet a jeho aplikace ve vzděláváníCvičení
Získané způsobilosti
Znalosti:Absolvent získá znalosti o nejpoužívanějších softwarových řešeních vhodných pro vzdělávání, dokáže je charakterizovat a dokáže posoudit vhodnost jejich využití ve vzdělávacím procesu. Absolvent se orientuje v základních oblastech informatiky a dokáže popsat nejvýznamnější trendy vývoje.Dovednosti:Absolvent zpracovává bez potíží všechny základní úlohy, které přicházejí v úvahu ve vzdělávání s využitím internetových technologií. Absolvent umí řešit prostřednictvím aplikací své potřeby v oblasti přípravy, organizace a při vlastní realizaci vzdělávacího procesu.Kompetence - komunikace:Absolvent ovládne terminologii používanou v informatice, dokáže v rozmezí zvládnuté terminologie popsat a vyjádřit potřeby v oblasti informačních a komunikačních technologií.Kompetence - úsudek:Absolvent dokáže posoudit vhodnost jednotlivých produktů a jejich vhodnost pro využití ke konkrétní úloze. Dokáže aplikovat vhodné postupy při využívání informačních a komunikačních prostředků ve výuce.
Literatura
ZákladníNEUMAJER, O. Budujeme školní web. Praha Computer Press, 2005, ISBN 80-251-0612-8KRAS, P. Internet v kostce, Praha Fragment, 2001, ISBN 80-7200-493-XKUSALA, J. Internet ve škole. Praha Fortuna 2000.ISBN 80-7168-709-XE-learning LMS Moodle (http//moodle.czu.cz)DoporučenáMRÁZEK, L. První kroky Internetem aneb Je to na www!, České Budějovice Knopp, 1995 ISBN 80-85828-53-7ZOUNEK, J. Kříž R. Internet pro pedagogy.Praha Praha, 2001, ISBN 80-247-0044-1BRDIČKA, B. Role internetu ve vzdělávání. Kladno, AISIS 2003, ISBN 80-239-0106-0, dostupné též on-line< http//it.pedf.cuni.cz/~bobr/role/>
Požadavky
Žádný
Garant
Ing. Jiří Husa, CSc.