Předmět Odborná příprava II (POV) (VPV06E)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu VPV06E - Odborná příprava II (POV), Institut vzdělávání a poradenství, Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Cílem je osvojit si základy marketingu ve vzdělávací oblasti a naučit se uplatňovat marketingové přístupy z trhu vzdělávání a v řízení vzdělávací instituce pro dospělé.
Získané způsobilosti
Znalosti:Studenti se budou orientovat v oblasti marketingových aktivit poradenství a vzdělávání. Budou schopni aplikovat ekonomické a marketingové myšlení při rozhodování a řešení běžných problémů, souvisejících s jejich profesí. Získají přehled o řízení lidí a marketingovém mixu poporující rozvoj jejich zájmové oblasti. Budou schopni koncipovat marketingový plán a rozvíjet poradenské aktivity na jeho základech.Dovednosti:Studenti dokáží aplikovat odborné znalosti v rozhodovacích procesech, přenášet je na úroveň týmové práce. Projeví se to přiměřenou aplikací správných rozhodovacích postupů, aplikací exaktních metod, ekonomickým stylem myšlení a jednání při řešení nových situací. Zejména při řešení složitých nepředvídatelných problémů budou disponovat marketingovým přístupem na bázi moderních metod a stylů řídící a poradenské práce, moderní techniky a aktivizujícího přístupu.Kompetence - komunikace:Studenti budou vhodně připraveni na efektivní styl řízení lidí a komunikace s nimi, zejména v oblasti profesního a pracovního poradenství a vzdělávání. Budou vnímaví, pozitivně naladěni k týmové práci. Budou schopni koordinovat práci lidí a samostatně vést pracovní skupiny.Kompetence - úsudek:Studenti budou disponovat kompetencemi v systematickém a kritickém myšlení, komplexním vyhodnocování situací a problémů a odborně podloženém uvážlivém rozhodování. V těchto intencích budou schopni profesionálně řídit a přetvářet své pracovní prostředí. Budou schopni sebereflexe, trvalého zlepšování a práce se změnou.
Literatura
ZákladníKOTLER, P.; ARMSTRONG, G. Marketing. 6. vyd. Praha Grada Publishing, a. s., 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.ŠVARCOVÁ, J. Ekonomie - stručný přehled. Vydání pro rok 2010/2011. Zlín CEED, 2011. 303 s. ISBN 978-80-87301-01-2.TRNKOVÁ, J.; KRPÁLEK, P.; UHLÍŘOVÁ, V. Ekonomie a podnikání I. 1. vyd. Praha Credit, 2001. 269 s. ISBN 80-86392-01-5.Česká zemědělská univerzita. Studijní opory [online]. Praha Česká zemědělská univerzita, 2013. Dostupné z WWW http//www.moodle.ivp.czu.cz.DoporučenáFORET, M. Marketingový průzkum. 1. vyd. Brno Computer Press, 2008. 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.HŮRKA, P. et al. Zákoník práce a související ustanovení občanského zákoníku s podrobným komentářem k 1. 4. 2012. 2. vyd. Olomouc ANAG, 2012. ISBN 978-80-7263-727-0.KOZEL, R.; MLYNÁŘOVÁ, L.; SVOBODOVÁ, H. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha Grada Publishing, 2011. 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.MAJEROVÁ, V.; MAJER, E. Empirický výzkum v sociologii venkova a zemědělství. 2. vyd. Praha ČZU PEF, 2010. 275 s. ISBN 978-80-213-1698-0.SAMUELSON, P. A.; NORDHAUS, W. D. Ekonomie. 1. vyd. Praha Nakladatelství Svoboda, 1991. 1011 s. ISBN 80-205-0192-4.SKUTIL, M. et. al. Základy pedagogicko-psychologického výzkumu pro studenty učitelství. 1. vyd. Praha Portál, 2011. 256 s. ISBN 978-80-7367-778-7.SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. 2. vyd. Praha Wolters Kluwer ČR, a. s., 2009. 328 s. ISBN 978-80-7357-494-9.VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb - efektivně a moderně. 1. vyd. Praha Grada Publishing, a. s., 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy. 3. vyd. Praha Grada Publishing, a. s., 2007. 296 s. ISBN 978-80-247-2196-5.VYSEKALOVÁ, J.; MIKEŠ, J. Reklama -jak dělat reklamu. 2. vyd. Praha Grada Publishing, a. s., 2007. 184 s. ISBN 978-80-247-2001-2.
Požadavky
Odborná příprava I.
Garant
Ing. Kateřina Tomšíková