Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Vzdělávací programy a jejich tvorba (POV) (VRV10Z)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu VRV10Z - Vzdělávací programy a jejich tvorba (POV), Institut vzdělávání a poradenství, Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Osnova

PřednáškaVzdělávací dokumenty a standardy odborného vzděláváníStartegie vzdělávání a vzdělávací politika ČRRámcové vzdělávací programyStandardy odborného vzděláváníOrganizace odborného vzděláváníFormy odborného vzděláváníNárodní soustava kvalifikací a trh práceŠkolní vzdělávací programy pro odborné vzděláváníMetodika tvorby vzdělávacího programu IMetodika tvorby vzdělávacího programu IIMetodika tvorby vzdělávacího programu IIIMetodika tvorby vzdělávacího programu IVCvičeníVzdělávací program a jeho struktura IVzdělávací program a jeho stuktura IIVzdělávací program a jeho stuktura IIIPrezentace ukázek vzdělávacích programůObhajoba návrhu vzdělávacího programuHodnocení návrhů a týmové práce studentů

Získané způsobilosti

Znalosti:Studenti budou zorientováni v metodice tvorby vzdělávacích programů pro odborné vzdělávání a v tvorbě vzdělávacích programů pro zájmovou činnost. Budou schopni aplikovat znalosti z pedagogiky do samostatné i týmové práce při tvorbě ukázkového vzdělávacího programu.Dovednosti:Studenti budou schopni aplikovat znalosti z pedagogiky do samostatné i týmové práce při tvorbě ukázkového vzdělávacího programu.Kompetence - komunikace:Studenti budou vhodně připraveni na efektivní komunikaci s klienty, zejména v oblasti profesního a pracovního poradenství a vzdělávání. Budou vnímaví, pozitivně naladěni k týmové práci. Budou schopni koordinovat práci lidí a samostatně vést pracovní skupiny.Kompetence - úsudek:Studenti budou disponovat kompetencemi v systematickém a kritickém myšlení, komplexním vyhodnocování situací a problémů a odborně podloženém uvážlivém rozhodování. V těchto intencích budou schopni profesionálně konat.

Literatura

ZákladníKAPRÁLEK, K. BĚLECKÝ,Z. Jak napsat a používat individuální vzdělávací program. Praha Portál, 2004. 131 s. ISBN 80-7478-887-2.PRÁŠILOVÁ, M. Tvorba vzdělávacího programu. Praha Triton, 2006. ISBN 80-7254-712-7.DoporučenáMetodika tvorby školních vzdělávacích programů SOŠ a SOU. www.nuov.czManuál pro tvorbu školních vzdělávacích programů. Praha VÚP, 2007. ISBN 978-80-87000-13-7.Elektronické studijní opory LMS Moodle (http//moodle.czu.cz)

Požadavky

znalosti z dosavadního studia pedagogiky

Garant

doc. PhDr. Radmila Dytrtová, CSc.