Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing Management (DERE05YA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu DERE05YA - Marketing Management, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Předmět marketingové řízení pro doktorské studium rozšiřuje oblast používaných postupů o nové poznatky ze sociologie, psychologie a informatiky za použití kvantitativních akvalitativních metod v marketingu. Cílem předmětu je seznámit studenty s procesem marketingového řízení, používané metody a techniky při tvorbě marketingového mixu. Rovněž rozšířit poznatky o základní principy mezinárodního marketingu, se zdůrazněním na specifické rysy globálního marketingu, které jsou důležité pro úspěch na globálních trzích.

Osnova

PřednáškaSociální základy marketinguRozhodovací proces kupujícího na spotřebitelských trzíchSegmentace, targeting a positioning trhuMarketingový mixMetody a strategie oceňováníMaloobchod a velkoobchodStrategické plánování korporace a marketingové plánování v organizaciPlánování, implementace a kontrola marketingových programůMarketing a společnost: Sociální odpovědnost a marketingová etikaFunkce marketingového, exportního oddělení a externích marketingových služebZemědělský komoditní marketing, termínované obchodyMarketing na farmě bez nebo se zpracováním výrobkuMarketing nevládních organizací, spotřebitelských hnutíMarketing v prostředí evropského trhu zemědělských výrobků a potravinCvičeníOsnova zkouškového projektuÚvod, cíl, metodyPodstatné faktory prostředí a akce marketingového mixuZdůvodnění úrovně naplnění podnikových strategií podle zvolených tržních strategiíKomercionalizace:osnova manuálu pro klienty2 hlavní argumenty pro věřitele, které vycházejí z plánůosnova postupů pro manažery zavádění programůosnova záznamů pro další zlepšováníSeznam literatury

Získané způsobilosti

Znalosti:Absolventi doktorského studijního programu: umějí spolehlivě uplatnit své odborné znalosti a porozumění v rámci práce nebo studia marketingu při objevování neviditelných potřeb spotřebitele i v soutěži nabídek konkurence metodami marketingového výzkumu, které aplikují do nástrojů a institucí marketinguDovednosti:Absolventi doktorského studijního programu jsou schopni: používat vědecké metody k rozšiřování prostoru přípustných řešení zobecňováním a konkretizací nálezů při objevování potřeb, přání, poptávky, hodnot, nákladů a podmínek spokojenosti zákazníka; interpretovat relevantní nálezy o marketingu, osobě marketera, směně, transakci a udržování vztahu se zákazníkem v různém kontextu;Kompetence - komunikace:Absolventi doktorského studijního programu jsou schopni: zpracovat rešerši po studiu článků ve vědeckých časopisech s tématem marketingu vyhledat a používáním dále zhodnotit validované části metodik jiných autorů důsledně hodnotit vlastní učení a určit vlastní vzdělávací potřeby v prostředí respektu zákazníkovi a ostatním účastníkům ve zkouškovém projektu; pomoci hledat vzdělávací potřeby.Kompetence - úsudek:Absolventi doktorského studijního programu jsou schopni: odvodit a na designu metodiky prokázat efekt propagační zprávy, včetně plánování a implementace pro vedení marketingových kampaní; nést zodpovědnost za veškeré související rozhodování v rámci komunikačního procesu, modelu a propagační kampaně za účelem zkrácení náběhu a zvýšení výkonu životní křivky projektovaného opatření;

Literatura

ZákladníJazyk výuky: AngličtinaNieschlag, Diechtel, Hörschgen: Marketing. HV, Berlin 1988 neboKotler, P., : Marketing Management. Prentice Hall, New Jersey, 1994Kohls, L.R., Uhl, J.N.: Marketing of Agricultural Products. Maxwell Macmillan International Editions, New York 1985.Marketing plan methodology: http://www.time4.cz/app/mp/mp.htmLibrary of dissertation theses on http://wwwlib.umi.com/dissertations/Questionnaires: www.asp1000.comSanderson, F. aj.: Agricultural Protectionism in the Industrialized World. Resources for the Future, Washington 1990.ISO 9000/2000Dalrymple, D.J. - Parsens, L.J.: Marketing management. Strategy and Cases. John Wiley & Sons, New York 1990Cramer, G.L. - Heid, W.G.: Grain Marketing Economics. John Wiley & Sons, New York 1983Shapiro,S.J. - Kirpalani,V.H.: Marketing Effectiveness. Allyn and Bacon, Inc., Boston 1984.Rapp, S. - Collins, T.: Maxi Marketing. The New Direction in Advertising., Promotion and Marketing Strategy. McGraw-Hill, Inc., New York 1987Coad, P., Yourdon, E.: Oject-Oriented Analysis. Yourdon Press, Englewood Cliffs, NJ 1990.Výmola, J.: Experimentální koaliční hry. Dům techniky ČSVTS, Praha 1985.

Požadavky

Znalosti oboru na magisterské úrovni.

Garant

doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.