Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Němčina obchodní - B1 - 2. semestr (ELX23E_2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ELX23E_2 - Němčina obchodní - B1 - 2. semestr, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem předmětu je zvládnutí základů německé obchodní korespondence a komunikace, a to jak osobní, tak i telefonické. S tím souvisí nácvik nejběžnějších formulací typických pro jednotlivé druhy dopisů, nácvik poslechu s porozuměním a samostatného vyjadřování jako předpokladu vedení obchodního jednání. Základní formou výuky je cvičení. Vychází se ze vzorových obchodních dopisů a ukázek obchodního jednání, jednotlivé bloky cvičení vedou od upevnění typických frází až k jejich samostatnému použití při formulaci dopisů a dialogů.

Osnova

PřednáškaCvičeníAuftragsbestätigung und -ablehnung  Ein Vertragswidriger Weiterverkauf    Kaufvertrag  Lagerversicherung  Ausführung des Auftrages  Transport   Mahnung  Mängelansprüche   Beanstandete Lieferung   Reklamation und ihre Beantwortung  Vertretungsvertrag Test

Získané způsobilosti

Znalosti:Cílem předmětu je zvládnutí základů německé obchodní korespondence a komunikace, a to jak osobní, tak i telefonické. S tím souvisí nácvik nejběžnějších formulací typických pro jednotlivé druhy dopisů, nácvik poslechu s porozuměním a samostatného vyjadřování jako předpokladu vedení obchodního jednání.Dovednosti:Na základě vzorových obchodních dopisů a ukázek obchodního jednání se pomocí cvičení dospívá k upevnění typických frází až k jejich samostatnému použití při formulaci dopisů a dialogů. Zároveň se procvičuje i poslech a čtení s porozuměním.Kompetence - komunikace:Schopnost komunikovat pomocí obyvyklých frází o základní problematice obchodní oblasti a v písemné i ústní formě reagovat na nabídku obchodního partnera.Kompetence - úsudek:Schopnost vyhodnotit klady i zápory obchodní nabídky v písemné i ústní podobě a na základě toho dospět k optimálnímu výsledku obchodního jednání nebo korespondence.

Literatura

ZákladníHÖPPNEROVÁ, V.; MATĚNOVÁ, J.; HLAVÁČKOVÁ, Z. Obchodujeme německy. 3. přeprac. vyd. Praha Ekopress, 2004. 302 s. ISBN 80-86119-86-6.DoporučenáEISMANN, V. Wirtschaftskommunikation Deutsch. 4. vyd. Berlin und München Langenscheidt, 2004. 184s. ISBN 3-468-90471-1.HÖPPNEROVÁ, V.; KERNEROVÁ, J. Němčina v hospodářství. 3.vyd.Praha Ekopress, 2004. 312 s. ISBN 80-86119-80-7.

Požadavky

Němčina A 2

Garant

PhDr. Jitka Prachařová