Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing zemědělských produktů - FAPPZ (ERA02E)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ERA02E - Marketing zemědělských produktů - FAPPZ, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem předmětu je získat potřebné znalosti marketingu zemědělských produktů v České republice i v zahraničí, o rozvoji zemědělského trhu a konkurenci. Základní formou výuky jsou přednášky s využitím didaktické techniky, semináře, řešení případových studií, průzkum trhu aj. Praktická výuka probíhá ve cvičebně i v terénu, kde jsou získávány praktické marketingové dovednosti při řešení marketingového průzkumu jednotlivých článků zemědělsko-potravinářské dodavatelského řetězce i oblasti veřejného zboží.

Získané způsobilosti

Znalosti:Absolventi bakalářského studijního programu: musí prokázat pokročilé znalosti a porozumění teoriím, konceptům a metodám marketingu, které odpovídají okruhu povolání v oboru práce product nebo brand manažera, pracovníka agentury pro marketingový výzkum nebo propagaci. Jde zejména o ty znalosti, které jsou v popředí poznání ve všech zmíněných profesních a zahrnují kritické porozumění teoriím a zásadám jejich využití v praxiDovednosti:Absolventi bakalářského studijního programu: umějí spolehlivě uplatnit své odborné znalosti a porozumění v rámci práce nebo studia marketingu při řešení složitých a nepředvídatelných reakcí zákazníka profesionálním přístupem aplikují metody marketingového výzkumu, nástroje a podpůrné argumenty marketinguKompetence - komunikace:Absolventi bakalářského studijního programu jsou schopni: odvodit propagační zprávu, copy strategii a řídit složitější odborné nebo profesionální činnosti nebo projekty včetně plánování, implementace a získávání zpětné vazby, nést zodpovědnost za veškeré související rozhodování v rámci komunikačního procesu, modelu a propagační kampaně; přijetí informace kontrolovat, například modelem AIDA;Kompetence - úsudek:Absolventi bakalářského studijního programu jsou schopni: přistupovat tvořivě a iniciativně k přijetí náhledu, potřeb, přání, poptávky, hodnot, nákladů a podmínek spokojenosti zákazníka; rozhodovat se s využitím interpretace relevantních údajů o marketingu, osobě marketera, směně, transakci a udržování vztahu se zákazníkem v různém kontextu;

Literatura

ZákladníJazyk výuky: ČeštinaHLAVENKA, Jiří. Internetový marketing. Praha Computer Press, 2001. 157 s. ISBN. 80-7226-498-2.GROSOVÁ, S. Marketing v chemickém a potravinářském průmyslu. VŠCHT Praha, 1994.TRŠŤANSKÁ, A. Marketing v agropotravinárstve. Ekonomická univerzita v Bratislavě, 1992.HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. Praha Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-996-9.KOTLER, P. Marketing Management. Prentice-Hall International Editions, Englewood Cliffs, N.J. 1991. ISBN 0-13-533479-2LINHART, Z. Marketing, ČZU Praha 2003. ISBN 80-213-1011-1HOFSTEDE, G., HOFSTEDE, G., J. Kultury a organizace Software lidské mysli. Filosofická fakulta University Karlovy, Praha, 2006. ISBN 80-86131-70-XBÁRTOVÁ, H., KOUDELKA, J. Kapitoly k chování spotřebitele a výzkumu trhu. VŠZ v Praze, Praha 1995.TOSCANI, O. Reklama je navoněná zdechlina. Slováry, 1996. ISBN 80-85871-82-3NAKONEČNÝ, M. Psychologie osobnosti. Praha, Academia, 1997. ISBN 80-200-0628-1VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy, Grada, 2000. ISBN 978-80-247-2196-5BRANNAN, T. Jak se dělá účinná reklama. Management Press, 1996. ISBN 80-85603-99-3BAGGIO, A. Skrytá tvář reklamy. Nové Město 1996, ISBN 80-902084-2-8ZBOŘIL, Kamil. Marketingový výzkum metodologie a aplikace. 1. vydání. Praha VŠE, 1998. 171 s. ISBN 80-7079-394-5.LINHART, Z. Prognostika a plánování. ČZU Praha, 2003. ISBN 80-213-1067-7DoporučenáJazyk výuky: ČeštinaŠIMO, D. Agrárný marketing. SPU Nitra, Slovensko, 2000.

Požadavky

Management, Marketingové řízení

Garant

doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.