Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing zahradních produktů (ERA14E)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ERA14E - Marketing zahradních produktů, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem tohoto předmětu je vytvořit a přeměnit citlivost k potřebám do nabídky cílovému segmentu trhu. Takto přidaná hodnota má být prokázána odkazem na použitý postup STP a marketingové programy. Tyto cíle odvozuje a prokazuje každý student ve svém individuálním projektu.

Osnova

PřednáškaÚvod do konceptu jádra marketingu, trhů pro zahradnické produkty a trendůZvláštnosti výrobkového řetězce a koncepty marketingového řízeníMarketingové prostředí, segmentatace, targeting, positioningMarketing maloobchoduStrategie marketingového řízeníChování spotřebitelů a zákazníkůMarketingový výzkumMísto prodeje a distribuční kanályKatalogy a produktové informacee-Shop pro zahradnické výrobkyAukce a mezinárodní trhyMarketingová komunikaceJakostAudit a controllingové systémyCvičeníPožadavky na zkoušku a zadání tématu projektuMetodika výzkumuPrezentace objednávky na výsledky výzkumuPříprava a dokumentace procesu výzkumuSběr datPrezentace výsledků výzkumu a návrh marketingových programůTestování přijetí procesních výsledků marketingových programůKomercionalizace productůKomercionalizace dodávek prostřednictvím e-shopuSběr podkladů pro PVýběr médiíVýběr a modifikace zprávPrezentace projektuPrezentace projektu

Získané způsobilosti

Znalosti:Absolventi bakalářského studijního programu: musí prokázat pokročilé znalosti a porozumění teoriím, konceptům a metodám marketingu, které odpovídají okruhu povolání v oboru práce product nebo brand manažera, pracovníka agentury pro marketingový výzkum nebo propagaci. Jde zejména o ty znalosti, které jsou v popředí poznání ve všech zmíněných profesních a zahrnují kritické porozumění teoriím a zásadám jejich využití v praxiDovednosti:Absolventi bakalářského studijního programu: umějí spolehlivě uplatnit své odborné znalosti a porozumění v rámci práce nebo studia marketingu při řešení složitých a nepředvídatelných reakcí zákazníka profesionálním přístupem aplikují metody marketingového výzkumu, nástroje a podpůrné argumenty marketinguKompetence - komunikace:Absolventi bakalářského studijního programu jsou schopni: odvodit propagační zprávu, copy strategii a řídit složitější odborné nebo profesionální činnosti nebo projekty včetně plánování, implementace a získávání zpětné vazby, nést zodpovědnost za veškeré související rozhodování v rámci komunikačního procesu, modelu a propagační kampaně; přijetí informace kontrolovat, například modelem AIDA;Kompetence - úsudek:Absolventi bakalářského studijního programu jsou schopni: přistupovat tvořivě a iniciativně k přijetí náhledu, potřeb, přání, poptávky, hodnot, nákladů a podmínek spokojenosti zákazníka; rozhodovat se s využitím interpretace relevantních údajů o marketingu, osobě marketera, směně, transakci a udržování vztahu se zákazníkem v různém kontextu;

Literatura

ZákladníDIANOUX, C., KETTNEROVÁ, J., LINHART, Z. (2007) Advertising in Czech and French Magazines. Journal of Euromarketing. ISSN 1049-6483, Pp. 139-153DIANOUX, C., LINHART, Z.(2010) The effectiveness of female nudity in advertising in three European countries. International Marketing Review, 2010, roč. 27, č. 5, s. 562 - 578. ISSN 0265-1335.FORET, FORETOVÁ Jak rozvíjet místní cestovní ruch, GRADA Publishing, Praha, 2001MORRISON Marketing pohostinství a cestovního ruchu, Víktoria Publishing, Praha, 1995DoporučenáBrabencová Globální hodnocení regionu z hlediska zavedení a rozvoje agroturistiky a venkovské turistiky, Agrární perspektivy VII., ČZU Praha, 1998HOFSTEDE, G., HOFSTEDE, G., J. Kultury a organizace Software lidské mysli. Filosofická fakulta University Karlovy, Praha, 2006. ISBN 80-86131-70-XKOONTZ, H., WEIHRICH, H. Management. Mc GRAW HILL 1993. ISBN 0-07-35552-5KOTLER, P. Marketing Management. Prentice-Hall International Editions, Englewood Cliffs, N.J. 1991. ISBN 0-13-533479-2KOTLER, P., KELLER, K.L. (2012) Marketing Management. Pearson Education Limited, ISBN 13 978-0-273-75336-0, ISBN 10 0-273-75336-3LINHART, Z., Skořepa, L., Hes, A. (2010) Marketing vědy. Kernberg Publishing. ISBN 978-80-87168-15-8.LINHART, Z. Prognostika a plánování. ČZU Praha, 2003. ISBN 80-213-1067-7LINHART, Z. Marketing, ČZU Praha 2003. ISBN 80-213-1011-1MARTIN, D., SCHOUTEN, J. (2012) Sustainable Marketing. Pearson Education Limited, ISBN 10 0-13-611707-4, ISBN 13 978-0-13-611707-0Situační a výhledová zpráva MZe Zelenina, Ovoce, Květiny

Požadavky

Statistika a počítačové dovednosti

Garant

doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.