Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Globální marketing - PAEN (ERE44E)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ERE44E - Globální marketing - PAEN, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem předmětu je seznámit studenty se základními principy mezinárodního marketingu. Předmět zdůrazňuje ty specifické rysy globálního marketingu, které jsou zodpovědné za úspěch na globálních trzích.

Osnova

PřednáškaZákladní koncepce a specifika mezinárodního/globálního marketinguVnější prostředí a jeho složkyVýzkum v rámci globálního marketinguInformační zdroje pro české vývozceStrategie vstupu podniku na mezinárodní trhySegmentace, výběr cílových trhů a positioningMezinárodní výrobková politikaMezinárodní cenová politikaMezinárodní distribuční politikaMezinárodní komunikační politikaRole sociálně-kulturních odlišností v mezinárodním marketinguAdaptace marketingové strategieCvičeníÚvodní informace, zadání projektuDiskuse nad tématy a metodikou jednotlivých projektůPoužití základních marketingových nástrojů v rámci globálního marketingu Informace a MProjekce filmu "Sako jde světem globalizace"Diskusní téma: RegionalismusPREZENTACE A OBHAJOBA PROJEKTU - ZÁPOČET

Získané způsobilosti

Znalosti:Absolventi mají rozsáhlé teoretické znalosti z Globálního marketingu zejména v oblasti monitoringu vnějšího prostředí. Rovněž mají solidní představu o fungování nejrozmanitějších uskupení ovlivňující marketingové aktivity firem na globálním trhu.Dovednosti:Umějí uplatnit své odborné znalosti získané studiem teorie i znalosti získané při zpracovávání praktických projektů v oblasti globálního marketingu. Dokážou tvůrčím způsobem a samostatně řešit i problematiku, se kterou se přímo nesetkali v teoretické či praktické výuce.Kompetence - komunikace:Jsou schopni na základě teoretických znalostí a praktických zkušeností profesionálně komunikovat a vysvětlovat problematiku globálního marketingu.Kompetence - úsudek:Jsou schopni tvorby samostatného a správného úsudku, týkajícího se problematiky Globálního marketingu.

Literatura

ZákladníKOTLER, P. Management marketing. Grada Publishing, Praha 1999MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing. VŠE, Praha 1998MEFFERT, H. Management - marketing. Grada Publishing. Praha 1999DoporučenáKOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Management Press, Praha 1999JOHANSON, J., K.Global Marketing. Irwin 2000 ISBN 0-07-365863-4HOLLENSEN, S., Global Marketing.Prentice Hall 2001 ISBN 0-273-64644-3BALL, D., McCULLOCH, W., International Business. Irwin 1999 ISBN 0-07-154006-7

Požadavky

Marketingové řízení, Marketingová komunikace,

Garant

Ing. Štěpán Kala, Ph.D., MBA