Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingová komunikace - PAAN (ERE65E)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ERE65E - Marketingová komunikace - PAAN, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem předmětu je zajistit u studentů pochopení základních cílů a principů marketingové komunikace a osvojení si praktických dovedností v používání základních nástrojů propagace.

Osnova

PřednáškaÚvod do marketingové komunikace - základní pojmy, určení základních nástrojůProces marketingové komunikace - určení cílových skupin, analýza současného stavu, cíle a obsah komunikace, komunikační cesty, rozpočetPublic relations - publicita, vztah veřejnosti a podniku, image a způsoby jeho měřeníReklama - funkce a druhy reklamy, požadavky na reklamu, hodnocení účinnosti reklamyPodpora prodeje - podpora v místě prodeje, předvádění výrobku, spotřebitelské soutěže, výstavy a veletrhyOsobní prodej - ovlivňování zákazníka, neverbální komunikace, přesilové hry, základy vyjednávání, základní techniky osobního prodeje, roleplayingCvičeníStanovení podmínek spolupráce, požadavky k dosažení zápočtu, zadání části semestrální práce - vizualizace obalu komunikovaného produktuObal produktu jako nástroj marketingové komunikaceVztahy s veřejnostíPrezentace vytvořené tiskové zprávyReklamaPrezentace vytvořeného storyboarduPodpora prodejePrezentace navržených nástrojů podpory prodejeOsobní prodejPrezentace navržených technik osobního prodejeVirtuální trhVirtuální trh

Získané způsobilosti

Znalosti:Absolventi předmětu získávají znalosti o roli a významu marketingové komunikace v systému marketingu. Získávají znalosti o cílech a nástrojích reklamy, vztahů s veřejností, podpory prodeje i osobního prodeje. Seznámí se s možnostmi médií při realizaci funkcí marketingové komunikace a mají možnost hodnocení vztahu mezi autorem marketingového sdělení a adresátem - cílovou skupinou. Studenti dosáhnou znalosti celého procesu marketingové komunikace.Dovednosti:Studenti si osvojují dovednosti v jednotlivých oblastech marketingové komunikace. Na konci kurzu budou umět používat základní nástroje marketingové komunikace - tiskovou zprávu, reklamní storyboard, techniky podpory prodeje a osobního prodeje. Tyto základní nástroje marketingové komunikace budou schopni zacílit na konkrétní cílovou skupinu a využít v kontextu celkové marketingové strategie organizace.Kompetence - komunikace:Absolventi mohou řídit, organizovat a kontrolovat tvorbu a průběh marketingové komunikace. Umí řešit problémy, vzniklé z důvodů nesrovnalostí mezi komunikačním záměrem a skutečným stavem. Dokáží navrhnout a prosadit nová opatření, najít k tomu dostatek argumentů a díky svým komunikačním schopnostem optimálně využít spolupracovníků k jejich realizaci.Kompetence - úsudek:Absolventi předmětu jsou schopni, na základě informací (z nichž vědí, které potřebují) posoudit prodejní možnosti zkoumaného objektu, jsou schopni navrhnout vhodnou strategii marketingové komunikace a posoudit perspektivu obchodního jednání. Úsudek o tom jsou připraveni vytvořit na základě schopnosti analýzy tržního prostředí, možnostech konkurentů apod.

Literatura

ZákladníKOTLER, P., KELLER, K.L. Management marketing. Praha Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.DoporučenáCAYWOOD, L.C. Public relations. Brno Computer Press, 2003. 600 s. ISBN 80-7226-886-4.CLOW, K.E., BAACK, D. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.KALKA, J. ALLGAYER, F. Marketing podle cílových skupin. Brno Computer Press, 2007. 270 s. ISBN 978-80-251-1617-3.NASH, E. Direct Marketing. Brno Computer Press, 2003. 604 s. ISBN 80-7226-838-4.PHILIPS, D. Online public relations. Praha Grada Publishing, 2001. 216 s. ISBN 80-247-0368-8.POSPÍŠIL, P. Efektivní public relations a media relations. Brno Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-823-6.TEGZE, O. Neverbální komunikace. Praha Computer Press, 2003. 482 s. ISBN 80-7226-429-X.TELLIS, G.J. Reklama a podpora prodeje. Praha Grada Publishing, 1998. 591 s. ISBN 80-7169-997-7.VYSEKALOVÁ, J. a kol. Psychologie reklamy. Praha Grada Publishing, 2007. 294 s. ISBN 978-80-247-2196-5.

Požadavky

Žádné

Garant

Ing. Václav Švec, Ph.D.