Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing - EMN (EREB2E)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu EREB2E - Marketing - EMN, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Hlavním cílem kurzu je pomoci studentům se změnou postoje k marketingu. Dílčími cíli je tento marketingový postoj modifikovat pro různé pracovní pozice marketerů, například v externích organizacích pro marketingový výzkum, propagaci, managment produktu nebo značky, konkurenční boj a nákupní trhy.

Osnova

PřednáškaMarketing : A philosophy of businessMonitoring of environmentSegmentig marketsAnalyzing of consumer behaviorFormal and informal information flowsMarketing researchProduct life cycleManaging productsMarketing intermediaries - distribution channels and types of DPricingCommunication process and communication tools in marketingUsing of new communicational media and interactive approach to marketing communicationManaging the sala forceProblems of global developmentCvičeníIntroduction, Setup working teamsSelection of project subject Team discussion, consultation with lecturerVisit Trade fair 'Reklama'Presentation of project methodology, designing questionnaireCase study - PLC - preparation phaseCase study - presentationField researchField researchField researchField researchField researchCase study - Communication - preparation phaseCase study - presentationProject presentation

Získané způsobilosti

Znalosti:Absolventi prokazují pokročilé znalosti a porozumění teoriím, konceptům a metodám marketingu, které odpovídají okruhu povolání v oboru práce product nebo brand manažera, pracovníka agentury pro marketingový výzkum nebo propagaci. Jde zejména o ty znalosti, které jsou v popředí poznání ve všech zmíněných profesních a zahrnují kritické porozumění teoriím a zásadám jejich využití v praxiDovednosti:Absolventi umějí spolehlivě uplatnit své odborné znalosti a porozumění v rámci práce nebo studia marketingu při řešení složitých a nepředvídatelných reakcí zákazníka profesionálním přístupem aplikují metody marketingového výzkumu, nástroje a podpůrné argumenty marketinguKompetence - komunikace:Absolventi jsou schopni odvodit propagační zprávu, copy strategii a řídit složitější odborné nebo profesionální činnosti nebo projekty včetně plánování, implementace a získávání zpětné vazby, nést zodpovědnost za veškeré související rozhodování v rámci komunikačního procesu, modelu a propagační kampaně; přijetí informace kontrolovat, například modelem AIDA;Kompetence - úsudek:Absolventi jsou schopni přistupovat tvořivě a iniciativně k přijetí náhledu, potřeb, přání, poptávky, hodnot, nákladů a podmínek spokojenosti zákazníka; rozhodovat se s využitím interpretace relevantních údajů o marketingu, osobě marketera, směně, transakci a udržování vztahu se zákazníkem v různém kontextu;

Literatura

ZákladníJazyk výuky: AngličtinaBennet, D., Peter, Marketing. McGraw-Hill Inc. New York 1988Kinnear, C., Thomas. Taylor, R., James, Marketing Research. McGraw-Hill, Inc. New York 1991Walker, O.C., Boyd H. W., Larreche, Jean-Claude, Marketing Strategy (Planning and Implementation). Irwin McGraw-Hill, Inc. New York 1995Pepperdine University Marketing Annual Editions 96/97Belch, E., G., Belch M., A., Introduction to Advertising & Promotin. Irwin, Chicago 1995Schoell, W., F., Guiltinan, J., P. Marketing Essentials. Allyn and Bacocn, 1993.Kotler, P., Marketing Management. Prentice Hall, New Jersey, 1994Zikmund, W., G.,´dAmicjo, M., Marketing. West Publishing Company, Mineapolis/ St. Paul, 1993

Požadavky

Management, teorie řízení

Garant

prof. Ing. Jan Hron, DrSc., dr. h. c.