Předmět Fundamentals of Marketing AEM (ERED9E)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ERED9E - Fundamentals of Marketing AEM, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Hlavním cílem tohoto předmětu je seznámit účastníky s teorií a praxí marketingu vztahu. Mezi vedlejší cíle je pochopit význam péče o zákazníky a kvalitu. Tyto cíle bude dosaženo přednášek a seminářů, během nichž budou účastníci pracovat v malých skupinách produkovat odůvodněné a originální marketingový plán pro produkt dohodnuté mezi sebou a lektor.
Osnova
PřednáškaKoncepce marketingu oproti prodeje; pojem trhu, vztahy, marketingový procesRozšířený STEP analýza, 7-level marketing mix, hodnotového řetězceSegmentaceSWOT analýza a její aplikace v marketinguMarketingový výzkum, metody a technikyŽivotního cyklu produktu, marketingové cíle cyklus marketingMarketingový plánKomunikace se zákazníkem, reklamaKupující chování; rozhodování jednotkuMarketingovy etika; Customer care; kvalitaCvičeníConsideration and discussion of the marketing processSTEP analysis for a fictitious companySegmentation exerciseSWOT analysis for the companyMarketing research exerciseManaging the Product life cycleProduce a marketing plan (I)Advertising/promotion in context of the marketing plan (II)Production of the marketing plan (III)Quality and Customer care in the context of the marketing plan (IV)
Získané způsobilosti
Znalosti:Absolventi mají teoretickou znalost zásad a principů v marketingu. Chápou koncepci marketingu oproti prodeji. Rozumí conceptu životního cyklu výrobku. Uvědomují si důležitost péče o zákazníky a kvalitu. Uvědomují si etické problémy při zavádění na trh. Absolventi mají jasnou představu o hranicích svých znalostí a oblastí pro další studium.Dovednosti:Absolventi jsou schopni aplikovat své znalosti vytvářením originálního marketingového plánu, společně s návrhem metodiky pro komunikaci se zákazníky. Jsou rovněž schopni aplikovat principy segmentace trhu a zaměření se na příslušné skupiny zákazníků.Kompetence - komunikace:Absolventi jsou schopni pracovat v malých týmech a vytvořit písemný marketingový plán, který pak musí být formálně předložen ke skupině investorů (např.: pomocí Powerpoint, nebo podobné prezentace).Kompetence - úsudek:Absolventi jsou schopni činit rozhodnutí v soustažnosti v porovnání produktů nebo služeb zákaznických segmentů. Jsou schopni analyzovat prostředí, ve kterém plánují provádět své podnikání. Jsou schopni rozhodovat o vhodných metodách marketingového výzkumu.
Literatura
ZákladníKotler, P.; Kotler on marketing; Free Press (Simon & Schuster UK Ltd); ISBN 0-684-86047-3Jay, R.; Successful marketing plans; Hodder & Stroughton (UK) 1999; ISBN 0-340-747579DoporučenáKotler, P. A.; framework for marketing management; Prentice Hall (USA), 2001; ISBN 0-13-018525-6
Požadavky
Zásady obchodního jednání / Angličtina pro obchodní účely; Fundamentals of management/Teorie Rizeni;
Garant
Ing. Richard Selby, Ph.D.