Předmět Strategic Marketing - x (EREF7E)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu EREF7E - Strategic Marketing - x, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
The goal is amendment and completion of obligatory courses knowledge and literature study leading to ability to handle managerial skills of strategic marketing. Teaching is based on usage and further development of knowledge from related courses using examples from practice in lectures, seminars and exercises.
Osnova
PřednáškaIntroduction to marketing management, its significance and functionsProcess of strategic managing marketing projects, strategic scenariosStrategic marketing management processes, strategic marketing planning processesAnalysis of environment, market opportunities, expected threats, competition analysis, competitor's strategy identificationInternal marketing strategies preliminaries analysis, potential objectification, establishing and maintaining competitive advantage, co-operational approaches, marketing audit functionsMarketing instruments and strategy relationsFormulation of suggested marketing strategiesInstrumental variables formulation 9Marketing communication strategy Marketing informational system strategy Marketing programs budget establishmentMarketing strategies assessmentCvičeníSeminars in accordance with themes from ad 9
Získané způsobilosti
Znalosti:žádnéDovednosti:žádnéKompetence - komunikace:žádná
Požadavky
Theory Management, Marketing Management, Marketing Research
Garant
Ing. Václav Kala, CSc.