Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing Management - EADAN (ERET1E)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ERET1E - Marketing Management - EADAN, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Osnova

PřednáškaVývoj marketingu a marketingové filosofieFiremní společenská odpovědnost a zelený marketingSegmentace, targeting, positioning (STP) ISegmentace, targeting, positioning (STP) IIChování zákazníka IChování zákazníka IIMarketingový výzkumMarketingový mix - ProduktMarketingový mix - DistribuceMarketingový mix - CenaMarketingový mix - PropagaceZnačka jako nástroj diferenciaceCvičeníÚvodní informace, zadání projektu, sestavení týmůNávrh tématu, vypracování metodologického postupu Povinná konzultace projektu kontrola postupu práce na projektu Dobrovolná individuální konzultace Samostatná práce na projektu Prezentace a obhajoba projektu

Získané způsobilosti

Znalosti:Absolventi mají rozsáhlé teoretické znalosti z marketingového řízení. Studenti získali solidní představu o základních vztazích v jednotlivých funkčních oblastech a vazbách mezi nimi. Absolventi mají jasnou povědomost o hranicích svých znalostí a představu o obsahu dalšího studia v těchto oblastech.Dovednosti:Umějí uplatnit své odborné znalosti získané studiem teorie i znalosti získané při zpracovávání praktických projektů v oblasti marketingového řízení. Studenti dokážou tvůrčím způsobem a samostatně řešit i problematiku, se kterou se přímo nesetkali v teoretické či praktické výuce.Kompetence - komunikace:Jsou schopni na základě teoretických znalostí a praktických zkušeností profesionálně komunikovat a vysvětlovat problematiku marketingového řízení.Kompetence - úsudek:Jsou schopni tvorby samostatného a správného úsudku týkajícího se problematiky marketingového řízení.

Literatura

ZákladníJazyk výuky: AngličtinaKOTLER P.; ARMSTRONG G.; Pearson Principles of Marketing. Pearson Prentice Hall 2006; ISBN 0-13-146918-5MOISANDER J.; VALTONEN A.Qualitative Marketing Research a Cultural Approach.Sage Publication 2006; ISBN 10 1 4129 0380 7KINNEAR, C. Thomas, TAYLOR, R. James. Marketing Research An Applied Approach. 4th ed. N. Y. McGraw Hill, 1991. 880 p. ISBN 978-0-07-114418-6.OTTMAN, A. Jacquelyn. New Rules of Green Marketing. Strategies, Tools, and Inspiration for Sustainable Branding. New York Berrett-Koehler Publishers, 2011. 252 p. ISBN 978-1-60509-866-1.WYMER, W. jr.; KNOWLES,P.; GOMES R.Nonprofit Marketing. Sage Publication 2006 ISBN 1-4129-0923-6DoporučenáJazyk výuky: AngličtinaBIRN, J. Robin, The international Handbook of Marketing Research Techniques. Kogan Page Limited. London 2008 ISBN 978 0 7494 3865 4KOONTZ, H., WEIHRICH, H. Management. Mc GRAW HILL 1993. ISBN 0-07-35552-5MARTIN, D., SCHOUTEN, J. (2012) Sustainable Marketing. Pearson Education Limited, ISBN 10 0-13-611707-4, ISBN 13 978-0-13-611707-0OGILVY, David Ogilvy on advertising. Prion London 2011 p. 219 ISBN 978-1-85375-615-3SCOTT,D. Meerman The new rules of marketing and PR. Wiley New Jersey 2011 p.366 ISBN 978-1-118-02698-4WWW pages dedicated marketing and managent

Požadavky

Žádné

Garant

Ing. Jiří Čerkasov