Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing Management - EM (ERET5E)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ERET5E - Marketing Management - EM, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Osnova

PřednáškaMarketingovy teorie: Koncepce marketingu oproti prodeje; pojem trhu, vztahy, marketingový procesMarketingovy teorie:Rozšířený STEP analýza, 7-level marketing mix, hodnotového řetězceMarketingovy teorie: SegmentaceMarketingovy teorie: SWOT analýza a její aplikace v marketinguMarketingovy teorie: Marketingový výzkum, metody a technikyMarketingovy teorie: Životního cyklu produktu;Řízení marketingu: cyklus marketing; marketingové cíleŘízení marketingu: Marketingový plánŘízení marketingu: Komunikace se zákazníkem, reklamaMarketingovy teorie a rizeni: Kupující chování; rozhodování jednotkuŘízení marketingu: Customer care; kvalitaŘízení marketingu: Marketingovy etikaMarketingovy teorie a rizeni: Moderní trendy v marketingu - Marketing 3CvičeníProjednání a diskuze o marketingového procesu, STEP analýza pro fiktivní společnostiSegmentace cvičení, SWOT analýza společnostiMarketingový výzkum cvičení, Správa životního cyklu výrobkuVytvořit marketingový plán (I), Reklama / propagace v kontextu marketingového plánuKvalita a Customer care v souvislosti marketingového plánu, výroba marketingového plánu (II)Prezentace a obhajoba marketingového plánu

Získané způsobilosti

Znalosti:Absolventi mají rozsáhlé teoretické znalosti z marketingového řízení. Studenti získali solidní představu o základních vztazích v jednotlivých funkčních oblastech a vazbách mezi nimi. Absolventi mají jasnou povědomost o hranicích svých znalostí a představu o obsahu dalšího studia v těchto oblastech.Dovednosti:Umějí uplatnit své odborné znalosti získané studiem teorie i znalosti získané při zpracovávání praktických projektů v oblasti marketingového řízení. Studenti dokážou tvůrčím způsobem a samostatně řešit i problematiku, se kterou se přímo nesetkali v teoretické či praktické výuce.Kompetence - komunikace:Jsou schopni na základě teoretických znalostí a praktických zkušeností profesionálně komunikovat a vysvětlovat problematiku marketingového řízení.Kompetence - úsudek:Jsou schopni tvorby samostatného a správného úsudku týkajícího se problematiky marketingového řízení.

Literatura

ZákladníKotler, P., Keller, K.L., Brady, M., Goodman, M., Hansen, T.; Marketing Management; Pearson 2009; ISBN-13 978-0273718567Kotler, P.; Kotler on marketing; Free Press (Simon & Schuster UK Ltd); ISBN 0-684-86047-3Jay, R.; Successful marketing plans; Hodder & Stroughton (UK) 1999; ISBN 0-340-747579DoporučenáSelby, R.J. in Smutka, L. et al; World agricultural productions, consumption and trade development - selected problems (Chapters 14-16); Poweroprint Praha 2012; ISBN 978-80-87415-45-0Kotler, P. A.; framework for marketing management; Prentice Hall (USA), 2001; ISBN 0-13-018525-6Ferrell, O.C., Dibb, S., Simkin, L., Pride, W.M.; Marketing Concepts and strategies; Houghton Mifflin 2005; ISBN-13 978-0618532032

Požadavky

Zásady obchodního jednání / Angličtina pro obchodní účely; Fundamentals of management/Teorie Rizeni;

Garant

Ing. Richard Selby, Ph.D.