Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Management a plánování (ERZ01Z)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ERZ01Z - Management a plánování, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem předmětu Management a plánování je naučit posluchače porozumět vztahům mezi řízením v reálném čase, strategickým řízením, normami, informačními systémy, prognózami, plány a projekty s odkazem na princip programování EU, a způsobu získávání podpory.

Osnova

PřednáškaPsychologické a sociologické předpoklady managementuEkonomické, statistické, plánovací a prognostické metodyProjektové přístupy a principy programování a subsidiarityPříklady plánování akcí v osobní kompetenci zdola a shora ve veřejné sféřePříklady plánování koexistence veřejné a komerční sféryBenchmarking veřejných služebRozpočtové plánování pro potřeby řízení regionuSystémy, nástroje a hnutí jakostiOrganizováníPrincipy vedení, infrastruktura volného času, management sportovní činnostiPersonalistika a rozvoj lidských zdrojůSubstituce managementu zaváděním nástrojů e-businessu do projektů a plánůCvičení

Získané způsobilosti

Znalosti:Absolventi bakalářského studijního programu: prokázali teoretické znalosti na výběru autorů s prohlubujícími poznatky v rešerši a porozumění založené na soudobém stavu vědeckého poznání dokládají na formulaci tématu osobního projektu i s procesy dalšího výzkumu dat a výběru osob s nejlepšími výsledky do pozic expertů a partnerů, mají kritickou povědomost o problémech v oboru a na rozhraní mezi právní, ekonomické, manažerské a marketingovéproblematiky; znají výzkumné metody v oboru, zejména subjektivní prognostické metody, plánovací metody a projektová stádia a roleDovednosti:Absolventi bakalářského studijního programu: umějí uplatňovat své odborné znalosti a porozumění a jsou schopni aplikovat prognostické a plánovací metody v novém či neznámém prostředí Internetu a v širších souvislostech s pomocí statistiky na Google analytics, kde testují účinnost použitých hodnot pro různé účely. Zapouzdření analytických dat od expertů, osobních plánových dat autora i projektových dat partnerů pro pozdější řízení týmu i komunikaci se zákazníkem v rámci zapojení do alternativních konstrukcí je nezbytné. Test účinnosti zobecněných i konkretizovaných klíčových slov na Google Adwords je vedle Google analytiky vhodným argumentem o jejich vlivu na koncového klienta.Kompetence - komunikace:Absolventi bakalářského studijního programu: umí řídit složité odborné činnosti nebo projekty včetně prognostiky, plánování a samostatného vedení komunikace v subjektivních prognostických metodách i v rámci projektového řízení komplexních a různorodých skupin; umí nést odpovědnost za veškeré související rozhodováníKompetence - úsudek:Absolventi bakalářského studijního programu: umí propojovat dovednosti z informatiky, zvládat složitost mezilidských vztahů a odlišných životních podmínek a orientací a formulovat i při neúplných nebo omezených informacích úsudky, které však zohledňují společenskou a etickou odpovědnost, související s uplatňováním těchto znalostí a úsudků;

Literatura

ZákladníLinhart, Z. (2003)Prognostika a plánování.Česká zemědělskáí univerzita Praha, 246 p. ISBN 80-213-1067-7Linhart, Z. (2003) Marketing. ČZU Praha. ISBN 80-213-1011-1.Koontz H. and Weihrich H., "Essentials of Management", Tata McGraw Hill, 7th Ed., 2007.Koontz, H., Wheirich, H. 1988 Management. Stocholm Mc Graw Hill. ISBN 0-07-035552-5Kotler, P. Marketing management, Victoria Publishing, a.s., Praha 1992Teboul, J. Managing Quality Dynamics. Prentice Hall International, 1991, ISBN 0-13-553462-3DoporučenáDianoux, C., Linhart, Z. (2010) The effectiveness of female nudity in advertising in three European countries. International Marketing Review 27/5. ISSN 0265-1335, pp 562-578.Dianoux, C., Linhart, Z. (2008) Some Issues about Print Ads in France and Czech Republic. Business Strategies for Economies in Transition Book of Readings on CEE Countries. Cambridge Scholars Publishing. British Library Cataloguing in Publication Data. ISBN 1-4438-0049-X, ISSN 978-1-4438-0049-5, Pp. 295-317Dianoux, C., Linhart, Z. (2008) Impact of Nudity in Advertisements Comparison of the First Results. Business Strategies for Economies in Transition Book of Readings on CEE Countries. Cambridge Scholars Publishing. British Library Cataloguing in Publication Data. ISBN 1-4438-0049-X, ISSN 978-1-4438-0049-5, Pp. 194-209Dianoux, C., Kettnerová, J., Linhart, Z. (2007) Advertising in Czech and French Magazines. Journal of Euromarketing. ISSN 1049-6483, Pp. 139-153Dianoux, C., Kettnerová, J., Linhart, Z. (2007) Advertising in Czech and French Magaziens. Contemporary EuroMarketing Entry and Operational Decision Making. International Business Press. Howorth Press, Inc.ISBN 978-0-7890-3540-0. Pp. 139-153Dianoux, C., Linhart, Z., Kettnerová, J. (2008) Half or Full Page for Print Ads? The Case of a Well Known Brand in Three European Countries. VAASAN YLIOPISTON JULKAISUJA, Finland. ISBN 978-952-476-228-1, ISSN 1238-7118, Pp. 251-263Dianoux, C., Linhart, Z., Ognjanov, G., Filipovich, J. (2008) Impact of Nudity on Recall and Attitudes to Ads in Serbia. Institute of international business, Vienna University of Economics and Business Administration, ISBN 978-3-9502045-7-5. Pp. 61-72Linhart, Z., Skořepa, L., Hes, A. (2010) Marketing vědy. Kernberg Publishing. ISBN 978-80-87168-15-8.

Požadavky

Základy práva, Základy sociologie, Základy ekonomie

Garant

doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.