Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Management a financování obcí a regionů (ERZ02E)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ERZ02E - Management a financování obcí a regionů, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Osnova

PřednáškaMetodika pro zkoušku a využitelné informace z předmětu "Management a plánování"Management obcíGrantová přihláška: Projektový cyklus a dokumentaceSlužby a dokumenty obecního úřadu: Výběrová řízení, podněty, řízení jakosti a zprávy při řízení v obcích a regionechNepřímé financování PPP projektů pomocí investičních pobídekKritéria posuzování regionů a venkovaImplementace regionální do sektorové politikyInvestiční rozpočty Historická analýza, zvyky a pozorování realityPřípadové studie podpory zaměstnanostiProdeje a nákupy majetku a rozpočty s nimi spojenéÚvěry, dluhová služba, ručení, financování, podpora podnikání a zaměstnanostiCvičení

Získané způsobilosti

Znalosti:Absolventi bakalářského studijního programu: musí prokázat pokročilé znalosti a porozumění teoriím, konceptům a metodám managementu a rozpočtování, které odpovídají okruhu povolání v oboru práce administrátora obce nebo regiónu .Dovednosti:Absolventi bakalářského studijního programu: umějí spolehlivě uplatnit své odborné znalosti rozpočtovacích technik pro potřeby řízeníKompetence - komunikace:Absolventi bakalářského studijního programu jsou schopni: odvodit propagační zprávu, copy strategii a řídit složitější odborné nebo profesionální činnosti nebo projekty včetně plánování, implementace a získávání zpětné vazby, nést zodpovědnost v komunikačním procesu, modelu a kampani;Kompetence - úsudek:Absolventi bakalářského studijního programu jsou schopni: přistupovat tvořivě a iniciativně k přijetí náhledu, potřeb, přání, poptávky, hodnot, nákladů a podmínek spokojenosti zákazníka; rozhodovat se dle údajů;

Literatura

ZákladníDIANOUX, C., KETTNEROVÁ, J., LINHART, Z. (2007) Advertising in Czech and French Magazines. Journal of Euromarketing. ISSN 1049-6483, Pp. 139-153DIANOUX, C., LINHART, Z.(2010) The effectiveness of female nudity in advertising in three European countries. International Marketing Review, 2010, roč. 27, č. 5, s. 562 - 578. ISSN 0265-1335.HOFSTEDE, G., HOFSTEDE, G., J. Kultury a organizace Software lidské mysli. Filosofická fakulta University Karlovy, Praha, 2006. ISBN 80-86131-70-XKOONTZ, H., WEIHRICH, H. Management. Mc GRAW HILL 1993. ISBN 0-07-35552-5KOTLER, P. Marketing Management. Prentice-Hall International Editions, Englewood Cliffs, N.J. 1991. ISBN 0-13-533479-2KOTLER, P., KELLER, K.L. (2012) Marketing Management. Pearson Education Limited, ISBN 13 978-0-273-75336-0, ISBN 10 0-273-75336-3LINHART, Z. Marketing for Agricultural Economics and Management, ČZU Praha 2003. ISBN 80-213-1030-8LINHART, Z., Skořepa, L., Hes, A. (2010) Marketing vědy. Kernberg Publishing. ISBN 978-80-87168-15-8.LINHART, Z. Prognostika a plánování. ČZU Praha, 2003. ISBN 80-213-1067-7LINHART, Z. Marketing, ČZU Praha 2003. ISBN 80-213-1011-1MAŘÍK, V., ŠTĚPÁNKOVÁ, O., LEŽANSKÝ, J. Umělá inteligence (4). Academia, 2003. ISBN 80-200-1044-0.REEP, F, VAN DEN HEUV, P. About ananlogue life in digital World How cyber commotion impacts you business' and private life. Inholland University, 2005. ISBN 90-77812-10-05STRYJAN, Y., LINHART, Z. Co-operatives in the Transformation of Czech Agriculture Problems and Prospects. Plunkett Foundation Oxford, 1994. ISSN 1354-7151, ISBN 0-85042175-6VÝMOLA, J. Experimentální koaliční hry. Dům techniky ČSVTS, Praha 1985DoporučenáDISMAN, M. Jak se vyrábí sociologická znalost. Universita Karlova, Vydavatelství Karolinum. Praha 1993. ISBN 80-7066-822-9.GUIZZARDI, G., HERRE, H., WAGNER, G. On the General Ontological Foundations of Conceptual Modelling. (http//www.informatik.tu-cottbus.de/~gwagner,4.5.2007)MARTIN, D., SCHOUTEN, J. (2012) Sustainable Marketing. Pearson Education Limited, ISBN 10 0-13-611707-4, ISBN 13 978-0-13-611707-0MORGAN, G. Images of Organization. Sage Publications, Beverly Hills, 1986.MISES, L. Lidské jednání Pojednání o ekonomii. Liberální institut Praha 2006. ISBN 80-86389-45-6

Požadavky

management a plánování

Garant

doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.