Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Elektronický obchod a podnikání - PAA (ETEB1E)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ETEB1E - Elektronický obchod a podnikání - PAA, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Osnova

PřednáškaWorld Wide WebZnačkovací jazykyGrafika po WWWOptimalizace WWWTechnologie pro elektronický obchodPodnikatelský plán v oblasti e-commerceNávrh elektronického obchoduBezpečnostní aspekty WWWPrávní aspekty elektronického podnikáníMarketing a reklamaAnalytické nástroje pro hodnocení WWWGlobální prostředí pro elektronické podnikáníCvičeníInstalace Content management systému na bázi opensource technologií, instalace základní modulů, nastavení prostředíInstalace rozšiřujících modulů, komponent a plug-inůÚprava šablony, nastavení kaskádových stylů a úprava HTML kódu šablonyGrafické úpravy obrazových součástí šablony a úprava fotografií ukázkové nabídkyPlnění obsahu do prostředí elektronického obchoduPrezentace práce, její obhajoba a hodnocení ostatních projektů

Získané způsobilosti

Znalosti:Absolvent předmětu získá povědomí o problematice elektronického obchodování - souvisejících technologií a základních informace o související legislativě. Základem znalostí bude výklad založený na praktických ukázkách, které poskytnou absolventům dostatečné znalosti praktickému využití poznatků stejně jako k dalšímu sebezdokonalování.Dovednosti:Absolvent bude schopen zřídit si elektronický obchod včetně všech fází vývojového cyklu - od prvotní myšlenky přes analýzu prostředí, návrh obchodoní strategie, tvorbu zadávací dokumentace až po vlastní realizaci. Následně je schopen analyzovat aktuální stav prodeje a návštěvnosti a přijmout příslušná opatření.Kompetence - komunikace:Absolvent vypracuje závěrečný projekt v součinnosti se členy týmu a je nucen vytvořit si návyky pro týmovou komunikaci.Kompetence - úsudek:Absolvent je schopen rozhodnout, které technologie pro elektronický obchod jsou pro vyřešení zadaného úkolu nejlepší a je také schopen zadaný úkol zpracovat.

Literatura

Základní1. LAUDON, Keneth, TRAVER, Carol Garcia. E-Commerce 2011. 7th edition. Upper Saddle River Prentice Hall, 2010. 912 s. ISBN-13 978-01360911962. SARKAR, Suhreed. Joomla! E-Commerce with Virtuemart. Birmingham Packt Publishing, 2009. 467s. ISBN-13 978-18471967433. CHAFFEY, Dave. E-Business and E-Commerce Management Strategy, Implementation and Practice. 4th edition. Upper Saddle River Prentice Hall, 2009. 800s. ISBN-13 978-0273719601Doporučená1. JANOUCH, Viktor. Internetový marketing Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Praha Computer Press 2010. ISBN 978-80-251-2795-72. SCOTT, David Meerman. The New Rules of Marketing and PR How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly, 2nd Edition. San Francisco Wiley, 2010. 320 s. ISBN-13 978-04705478163. FOX, Vanessa. Marketing in the Age of Google Your Online Strategy IS Your Business Strategy. San Francisco Wiley, 2010- 256 s. ISBN-13 978-04705371904. KAUSHIK,Avinash. Web Analytics 2.0 The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity. San Francisco Sybex, 2009. 504 s. ISBN-13 978-04705293935. ŠPINAR, D. - PAVLÍČEK, R. Pravidla tvorby přístupného webu. [online]. Dostupné z <http//www.pravidla-pristupnosti.cz>.

Požadavky

Informační gramotnost získaná či doplněná předmětem Informační a komunikační technologie a volitelným předmětem Internetové technologie, kde student získá teoretický základ o fungování software, informačních technologií a internetu. Dále je to schopnost týmové spolupráce a ochota aktivně pracovat na řešené problematice.

Garant

Ing. Jiří Vaněk, Ph.D.