Předmět Podnikání a obchodování na internetu (KMI / POI)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMI / POI - Podnikání a obchodování na internetu, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Přednášky:1. Systém a model elektronického obchodu - základní východiska;2. Obchod a elektronické obchodování;3. Modely elektronického obchodu (aplikace B2C, C2C, B2B);4. Modelování elektronického obchodu;5. Vlastnosti elektronického obchodu;6. Strategické řízení firmy a elektronický obchod;7. Marketing a reklama na Internetu, zákazník, personalizace;8. Bezpečnost elektronického obchodu;9. Projektování elektronického obchodu;10. Podnikatelský model, podnikatelský záměr;11. Prostředky ICT pro EC/EB, implementace e-obchodu, problematika provozu;12. Mobilní obchodování (m-commerce);
Získané způsobilosti
Studenti budou znát základní metodické postupy při projektování jednoduchých modelů elektronického obchodu, modelování struktur a chování dílčích částí elektronického obchodu a bezpečnosti vybraných částí těchto obchodů. Osvojí si základní pojmový aparát systémového pojetí elektronického obchodu a možnosti modelování jednotlivých částí různých typů elektronického obchodu.
Literatura
IN, L. E-business Innovation and Process Management. London, Cybertech Publishing, 2007. DVOŘÁK, J., DVOŘÁK, J. Elektronicky Elektronický obchod. Brno: MSD, 2002. POUR, J. Informační systémy a elektronické podnikání. Praha, VŠE, 2003. VAN SLYKE G. (EDITOR). Information Communication Technologies: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications. London: IGI Global, 2008. WOODS. W. Internetová tržiště pro 21. století. Praha: ImmoPress, 2004. RADHAMANI, G., RADHA KRISHNA RAO, G. S. V. Web Services Security and E-Business. London, Idea, 2007. CHAFFEY, D. E-business and E-commerce management : strategy, implementation and practice. Harlow: Prentice-Hall. TURBAN, E. Electronic commerce 2004 : a managerial perspective. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2004. RAYPORT, J. F., JAWORSKI, B. J. Introduction to e-commerce. Boston: McGraw-Hill/Irwin marketspaceU, 2001. SADEH, N. M-Commerce Technologies, Services, and Business Models. Boston: Wiley, 2002.
Požadavky
Požadavky k zápočtu:Zpracování několika drobných prací z oblasti podnikání a obchodování na internetu (modely aukcí, problematika důvěry v online systémech atd.)Zpracování webových stránek vybrané podnokatelské aktivity na Internetu.
Garant
doc. Ing. Ladislav Beránek, CSc.
Vyučující
doc. Ing. Ladislav Beránek, CSc.Ing. Ludvík Friebel, Ph.D.