Předmět Consumer Behaviour (KOD / CB)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KOD / CB - Consumer Behaviour, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Study topics:1. Consumer behaviour and marketing2. Process of consumer decision-making and after-purchase behaviour3. Rationality and irrationality in consumer behaviour, consumer engagement4. Marketing research of consumer behaviour - qualitative and quantitative5. Geodemographics6. Social influences7. Households and families8. Self-perception, personality nad lifestyle9. Perception10. Learning and attitudes11. Emotion and archetypes12. Segmentation, customer metrics, marketing mix13. Consumers markets dynamics
Literatura
Evans, M., Jamal, A., Foxall, G. (2006). Consumer Behaviour. Chichester: John Wiley & Sons Ltd. Cialdini, R. B. (2006). Influence: the psychology of persuasion (Rev. ed.). New York, NY: Collins. Ariely, D. (2010). Predictably irrational: the hidden forces that shape our decisions (Rev. and expanded ed., 1. Harper Perennial ed). New York, NY: Harper Perennial. Kotler, P., Armstrong, G., & Wong, V. (2008). Principles of marketing (5th European ed). Upper Saddle River, N.J: Pearson Prentice Hall.
Garant
Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.
Vyučující
Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.