Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Consumer Behaviour (KOD / CB)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KOD / CB - Consumer Behaviour, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Study topics:1. Consumer behaviour and marketing2. Process of consumer decision-making and after-purchase behaviour3. Rationality and irrationality in consumer behaviour, consumer engagement4. Marketing research of consumer behaviour - qualitative and quantitative5. Geodemographics6. Social influences7. Households and families8. Self-perception, personality nad lifestyle9. Perception10. Learning and attitudes11. Emotion and archetypes12. Segmentation, customer metrics, marketing mix13. Consumers markets dynamics

Literatura

Evans, M., Jamal, A., Foxall, G. (2006). Consumer Behaviour. Chichester: John Wiley & Sons Ltd. Cialdini, R. B. (2006). Influence: the psychology of persuasion (Rev. ed.). New York, NY: Collins. Ariely, D. (2010). Predictably irrational: the hidden forces that shape our decisions (Rev. and expanded ed., 1. Harper Perennial ed). New York, NY: Harper Perennial. Kotler, P., Armstrong, G., & Wong, V. (2008). Principles of marketing (5th European ed). Upper Saddle River, N.J: Pearson Prentice Hall.

Garant

Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.

Vyučující

Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.