Předmět Marketing (KOD / DMAR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KOD / DMAR - Marketing, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Současné postavení a možnosti marketingu.2. Společenská odpovědnost a etika marketingu.3. Principy, praktické nástroje, metody a postupy marketingového řízení. Analýza prostředí.4. Marketingový výzkum.5. Marketingový mix - produktová a brandová strategie.6. Vývoj nových produktů, služeb, cenová politika, řízení prodejních kanálů.7. Integrovaná marketingová komunikační strategie, využívání sociálních sítí, médií, blogů, virálního marketingu na komunikaci se zákazníkem.8. B2B marketing.9. Strategie marketingu.
Literatura
KOTLER, P. a kol. Marketing management . Praha: Grada , 2007. ISBN 80-85605-08-2.KOTLER, P. a kol. Moderní marketing. Praha: Grada , 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Principles of Marketing. Prentice Hall, 2000. Horáková, H. Strategický marketing. Praha, 2003. ISBN ISBN 80-247-0447-.Kotler, P., Casilione, J. A. Chaotika. Praha: Computer Press, 2009. ISBN 9788025125991.Solomon, M.R., Marshall, G.W., Stuart, E.W. Marketing očima světových marketing manažerů. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1273-X.
Požadavky
Podmínkou zápočtu je předložení písemné práce zadané přednášejícím při zapsání předmětu.