Předmět Destinační management a marketing (KOD / DMM)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KOD / DMM - Destinační management a marketing, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Přednášky:1. Úvod do problematiky destinačního managementu - vymezení základních pojmů. Destinační strategie.2. Organizace destinačního managamentu (DMO) - úvod, systém fungování v ČR a v zahraničí.3. Marketing destinace - základní charakteristika a specifika.4. Marketingová koncepce destinace. Marketingová analýza - základ úspěšné destinační strategie.5. Benefity a konkurenční výhody destinace, STP, marketingová strategie.6. Marketingový mix destinace - 4P. Image a branding destinace.7. Další složky rozšířeného marketingového mixu destinace. Marketingový plán a kontrola.
Literatura
Palatková. Marketingový management destinací. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3749-2.PALATKOVÁ, M. Destinační management a vytváření produktů v cestovním ruchu. Praha: MMR, 2007. HOLEŠINSKÁ, A. Destinační management aneb jak řídit turistickou destinaci. Brno: ESF MU, 2007. BIEGER, T. Management von Destinationen. München: Oldenbourg, 2008. Kiráľová, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: Ekopress, 2003. MORRISON, A., M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha: Victoria Publishing, a.s., 1995. Palatková, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. Jak získat více příjmů z cestovního ruchu. Praha: Grada Publishung, 2006. www.czechtourism.cz. www.mmr.cz. www.unwto.org.
Požadavky
Požadavky k zápočtu:- aktivní účast na seminářích (max. 1 absence)- prezentace a odevzdání semestrální práce
Garant
prof. JUDr. Ludmila Novacká, Ph.D.
Vyučující
prof. JUDr. Ludmila Novacká, Ph.D.Ing. Petr ŠtumpfIng. Petr Štumpf