Předmět Destinační management a marketing (KOD / KDMM)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KOD / KDMM - Destinační management a marketing, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Konzultace:1. Úvod do problematiky destinačního managementu - vymezení základních pojmů2. Organizace destinačního managamentu (DMO)3. Marketingová koncepce destinace, marketingová analýza, benefity a konkurenční výhody, STP, marketingová strategie4. Marketingový mix destinace, image a branding destinace, realizační plán, marketingová kontrola
Literatura
Palatková. Marketingový management destinací. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3749-2.PALATKOVÁ, M. Destinační management a vytváření produktů v cestovním ruchu. Praha: MMR, 2007. HOLEŠINSKÁ, A. Destinační management aneb jak řídit turistickou destinaci. Brno: ESF MU, 2007. BIEGER, T. Management von Destinationen. München: Oldenbourg, 2008. Kiráľová, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: Ekopress, 2003. MORRISON, A., M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha: Victoria Publishing, a.s., 1995. Palatková, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. Jak získat více příjmů z cestovního ruchu. Praha: Grada Publishung, 2006. www.czechtourism.cz. www.mmr.cz. www.unwto.org.
Požadavky
Požadavky na zápočet:- odevzdání a prezentace seminární práce
Garant
prof. JUDr. Ludmila Novacká, Ph.D.
Vyučující
prof. JUDr. Ludmila Novacká, Ph.D.Ing. Petr Štumpf