Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingové nástroje v cestovním ruchu (KOD / KMNCR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KOD / KMNCR - Marketingové nástroje v cestovním ruchu, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Témata seminářů: Trh cestovního ruchu. Specifika marketingu a marketingového mixu v CR. Produkt CR jako součást marketingového mixu. Tvorba balíčků služeb CR (packaging). Tvorba programů v CR (programming). Lidé (people) jako specifická složka produktu CR. Cena jako součást marketingového mixu v CR. Cenová politika v CR. Specifika distribuce v CR. Marketingová komunikace v CR - reklama a PR. Marketingová komunikace v CR - přímý marketing a osobní prodej. Marketingová komunikace v CR - event marketing. Využití internetu v marketingu cestovního ruchu. Partnerství a spolupráce v cestovním ruchu.

Získané způsobilosti

Student chápe specifika trhu cestovního ruchu, dokáže aplikovat nástroje marketingového mixu na produkty cestovního ruchu (služby CR a destinace CR). Je kompetentní k práci na operativní úrovni řízení v oblasti taktického marketingu.

Literatura

Jakubíková, D. (2010). Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing. Boučková a kol.:. Marketing, C. H. Beck, 2003. Kotler, P., Bowen, J. T., Makens, J. C. (2006). Marketing for Hospitality and tourism. Middleton, M., Fyall, A., Morgan, M. (2009). Marketing in Travel and Tourism. Oxford. Zamazalová, M. (2009). Marketing obchodní firmy. Praha: Grada.

Požadavky

Zpracování a prezentace 2 týmových/individuálních semestrálních prací/případových studií.Způsob odevzdání: prezentace v elektronické podobě (ve formátu PPT nebo PDF) v rámci e-learningového prostředí moodle.Zadání a rozsah semestrálních prací/případových studií jsou přesně specifikovány v rámci e-learningového prostředí moodle.

Garant

Ing. Petr Štumpf

Vyučující

Ing. Petr Štumpf