Předmět Marketingové nástroje v obchodě (KOD / KMNO)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KOD / KMNO - Marketingové nástroje v obchodě, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Témata seminářů: Produkt ? rozhodování obchodníka spojená s produktem, různá pojetí produktu (položka, sortiment, virtuální produkt), značka a její význam, obal. Cena ? rozhodování obchodníka v souvislosti s cenou, cenovou politikou (dlouhodobě nízká cena produktu, akční ceny apod.). Distribuce ? distribuční kanály, rozhodování o umístění jednotky. Marketingová komunikace ? rozhodování obchodníka o komunikačním mixu, aplikace vybraných komunikačních nástrojů v obchodě. Internet ? internet jako komunikační médium, distribuční kanál, poskytovatel jedinečných produktů, ukazatel ceny.
Garant
Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Vyučující
Ing. Marie Švarcová, Ph.D.