Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingový výzkum (KOD / KMV)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KOD / KMV - Marketingový výzkum, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

PREZENČNÍ STUDIUM:Přednášky:1. Role marketingového výzkumu v manažerském rozhodování2. Odvětví marketingového výzkumu, právní rámec a etika v marketingovém výzkumu3. Definice výzkumného problému a výzkumný proces4. Sekundární data, databáze a marketingový informační systém5. Kvalitativní výzkum6. Kvantitativní výzkum, kvantifikace a měření7. Dotazování8. Pozorování9. Experiment a tržní testování10. Vzorkování11. Zpracování a analýza dat12. Prezentace výsledků. Řízení marketingového výzkumuCvičení:1. Požadavky na studenty - zadání semestrálních prací. Informace nutné pro manažerské rozhodování a náklady na jejich získání - kdy se vyplatí marketingový výzkum?2. Definice výzkumného problému a návrh projektu marketingového výzkumu3. Využití sekundárních zdrojů při výzkumu4. Focus groups5. Prezentace prvních týmových prací 16. Prezentace prvních týmových prací 27. Návrh dotazníku8. Vzorkovací techniky9. Sběr dat10. Kódování dat11. Analýza dat12. Prezentace týmových pracíKOMBINOVANÉ STUDIUM:Konzultace:1. Role marketingového výzkumu v manažerském rozhodování. Odvětví marketingového výzkumu, právní rámec a etika v marketingovém výzkumu.2. Definice výzkumného problému a výzkumný proces. Sekundární data, databáze a marketingový informační systém. Kvalitativní výzkum. Kvantitativní výzkum, kvantifikace a měření.3. Dotazování. Pozorování. Experiment a tržní testování. Vzorkování.4. Zpracování a analýza dat. Prezentace výsledků. Řízení marketingového výzkumu.

Získané způsobilosti

Studenti si osvojí znalost metod marketingového výzkumu a jsou schopni na základě manažerského problému naplánovat a realizovat marketingový výzkum.

Literatura

Vojtko, V. Marketingový výzkum v kognitivních mapách. Zeleneč: Profess Conculting, 2008. Kozel, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2005. Hague, P., Hague, N., Morgan, C. Market Research in Practice. A Guide to The Basics. London: Kogan Page Ltd., 2004. McDaniel, C., Gates, R. Marketing Research, Seventh Edition. Hoboken: John Wiley & Sons, Inc., 2006. Zbořil, K. Marketingový výzkum - metodologie a aplikace. Praha: VŠE, 1998. Foret, M., Stávková, J. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2003. Přibová, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996.

Požadavky

Požadavky k zápočtu:Vypracování 2 individuálních semestrálních prací - projekt marketingového výzkumu a návrh dotazníku.Požadavky ke zkoušce:Předmětem zkoušky jsou znalosti problematiky kurzu na základě přednášek a povinné studijní literatury v daném rozsahu. Zkouška má formu písemného testu, který je nutné splnit alespoň na 60 %.

Garant

Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.

Vyučující

Ing. Iveta Broučková, Ph.D.Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.