Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Retail management (KOD / KRTM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KOD / KRTM - Retail management, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Témata ke studiu:1. Strategické řízení v retailingu na základě kompetencí (vymezení retailingu, strategické cíle, typy kompetencí)2. Balanced Scorecard, KPIs, controlling a finanční kompetence3. - 4. Strategické přístupy v retailingu (Efficient Consumer Response - ECR, Collaborative Planning, Forecasting and Replenishment - CPFR, Customer Relationship Management - CRM, Multichannel Retailing, Long Tail, Corporate Social Responsibility - CSR, Category Management, Privátní značky)5. Informační systémy, technologie a inovace v retailingu

Získané způsobilosti

Požadavky k zápočtu:- vypracování týmové semestrální práce, její prezentace, úspěšná obhajoba a odevzdání do moodle- aktivní účast na cvičeníchPožadavky ke zkoušce:Předmětem zkoušky jsou znalosti problematiky kurzu na základě přednášek a povinné studijní literatury v daném rozsahu. Zkouška pro první termín probíhá písemnou formou, minimální úspěšnost je 65 %. Druhý a další pokus mohou probíhat i formou ústní.

Literatura

Hesková, M. Category Management. Pražská, L., Jindra, J. a kol. Obchodní podnikání. Retail management. Praha: Management Press, 2002. Kaplan, R., Norton, D.H.P. Balanced Scorecard: Strategický systém měření výkonnosti podniku. Praha: Management Press, 2000. časopis. Logistika. časopis. Moderní obchod. Haigh, D. Oceňování značky a jeho význam. Praha: Management Press, 2002. časopis. Regál. www.acnielsen.dewww.categorymanagement.com.www.czso.czwww.ecr.czwww.ehi.orgwww.gfk.czwww.incoma.czwww.kamworld.comwww.npj.czwww.socr.czwww.springwise.com/ideas/Levy, M. & Weitz, B. A. Retailing management. McGrav-Hill/Irwin, 2011.

Požadavky

Požadavky k zápočtu:- vypracování a prezentace individuální případové studie, odevzdání do moodlePožadavky ke zkoušce:Předmětem zkoušky jsou znalosti problematiky kurzu na základě témat ke studiu a povinné studijní literatury v daném rozsahu. Zkouška pro první termín probíhá písemnou formou, minimální úspěšnost je 65 %. Druhý a další pokus mohou probíhat i formou ústní.

Garant

Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.

Vyučující

Ing. Jan ŠALAMOUNIng. Viktor VOJTKO, Ph.D.